;
coinex

انتشار اطلاعات جدید در مورد گوشی Xepria C6 Ultra

انتشار اطلاعات جدید در مورد گوشی Xepria C6 Ultra

سری گوشی های Xepria سونی در سال گذشته حال و روز خوبی نداشتند. این گوشی ها به دلیل گرمای بیش از حد تراشه اسنپدراگون 810، سال خوبی را پشت سر نگذاشتند. این در حالی بود که بسیاری از خرده فروشان هنگام فروش، مشتریان را از وجود چنین مشکلی آگاه می ساختند.

Xperia C6 Ultra گوشی جدید سونی نام دارد که پیش از این شاهد انتشار اخبار و شایعاتی در مورد آن بودیم. پیش از این از این گوشی با نام Xperia C6 یاد می شد که به تازگی نام آن به Xperia C6 Ultra تغییر یافت.

گوشی هوشمند Xperia C5 Ultra در آگوست سال گذشته وارد بازار شد؛ با توجه به اینکه شرکت سونی چرخه مشخصی در عرضه محصولاتش ندارد پیش بینی این موضوع که آیا Xperia C6 Ultra نیز در آگوست سال جاری عرضه می شود یا خیر مشکل است. اما به نظر می رسد در آینده ای بسیار نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی بوده و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست MT6755 و پردازنده 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز تامین می شود. این درحالی است که در گوشی Xperia C5 Ultra از چیپ ست MT6752 استفاده شده بود و این نشانگر بهبود قدرت پردازشی گوشی جدید است. پردازنده گرافیکی این دستگاه نیز Mali-T860 خواهد بود. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی این دستگاه 20 مگاپیکسلی است و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی در جلوی گوشی تعبیه شده است. گفتنی است نام این دستگاه هنوز مورد تایید سونی قرار نگرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر