;
coinex

نیمی از ماشین های مک لارن هیبریدی می شوند

به گفته ی مدیر عامل این شرکت، نیم از ماشین های مک لارن تا سال 2022 هیبریدی می شوند.

به گفته ی مدیر عامل این شرکت، نیم از ماشین های مک لارن تا سال 2022 هیبریدی می شوند.

مک لارن نیز در حال حرکت است! بعد از معرفی دوباره ی خود در صحنه ی ماشین های اسپرت با مدل های MP4-12C، 650S، P1،  675LT و 570S، منتقدان و علاقه مندان به ماشین بسیار مشتاق اند تا شاهد ماشین های آینده ی واکینگ باشند. اما به گفته ی مایک فلوویت، مدیر عامل مک لارن، این کمپانی قصد ندارد در بستر فعلی افتخارات خود باقی بماند.

فلوویت در مصاحبه ی اخیر خود با Automotive News Europe، از برنامه های آینده ی مک لارن خبر داد. در این میان یکی از اهداف مک لارن جلب توجه می کند؛ “انتقال قدرت جدید مک لارن به شکل ویژه ای برای برنامه های هیبریدی طراحی شده است. بخش بعدی اهداف، برای هیبریدی کردن نیمی از ماشین های مک لارن تا سال 2022 برنامه ریزی شده است.”

انتقال قدرت جدید در روز اول برای هیبریدی شدن آماده می شود، و این برنامه باید تا پایان این دهه به سرانجام برسد. فلوویت عنوان کرد که ماشین های هیبریدی الکتریکی مزایایی دارند، اما مزایای ماشین های هیبریدی قدیمی، ترجیح داده می شوند. او همچنین اعلام کرد که انتقال قدرت جدید با اصول سنتی مک لارن همگام خواهند بود، که از میان آنها می توان به معماری فیبر کربن و پیکر بندی موتور در وسط اشره کرد؛ (در این سیستم، چرخ های عقب توسط موتوری که روبروی آنها و پشت جایگاه مسافرین عقب تعبیه شده، هدایت می شود).

البته دلیل دیگری برای تصمیمات سازگار با محیط زیست Macca وجود دارد و آن هم مقررات است. فلوویت گفت: “عامل کلیدی، دستیابی به اهداف محیط زیستی بوده و تنها راه حل حقیقی، سیستم انتقال قدرت هیبریدی است.” با در نظر داشتن ماشین های هیبریدی فعلی مانند پی وان، می توان انتظار داشت که توانایی عملکرد مثبت لودیکرس را داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر