;
coinex

ویژگی های سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس منتشر شد

ویژگی های تبلت سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد.

ویژگی های تبلت سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد.

به طور قطع می دانیم که سامسونگ قصد دارد محصولات جدیدی را معرفی کند و به نظر می رسد که یکی از آنها تبلت باشد. در مجموع، تبلت ها در بازار با استقبال خوبی مواجه نمی شوند، اما اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ دست از تلاش بر نمی دارد. اخبار منتشر شده ی اخیر، پیرامون سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس (پیشرفته) هستند؛ اما با توجه به ویژگی های لو رفته، دستگاه چندان پیشرفته ای نیست.

این دستگاه با شماره ی مدل SM-T536 قبلا در یکی از سایت های بنچمارک دیده شده بود  و در حال حاضر، این اخبار از PDF کره ای به بیرون درز کرده اند.

این دستگاه از نمایشگر 10.1 اینچی با کیفیت رزولوشن 1280*800 بهره می برد و قدرت پردازش آن، 1.6 گیگاهرتز اعلام شده است؛ از دیگر ویژگی های سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس می توان به رم 2 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی و قابلیت نصب میکرو اس دی کارت، دوربین اصلی 5 مگا پیکسلی، دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل، باتری 6800 میلی آمپر ساعتی و اندروید 6 مارشمالو اشاره کرد. بنابراین، همانطور که قبلا گفته شد، ویژگی پیشرفته ای در این دستگاه مشاهده نمی شود.

سامسونگ در گذشته از لغت ادونس یا پیشرفته برای توصیف LTE-Advance استفاده می کرد؛ اما این مساله در مورد سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس صدق نمی کند، چرا که اتصالات آن تنها از طریق Wi-Fi خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که تمام ویژگی ها منتشر نشده باشند؛ با اینحال و با توجه به قیمت، می تواند دستگاه با ارزشی باشد.

به نظر می رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر قیمت نهایی سامسونگ گلکسی تب 4 ادونس و زمان عرضه ی آن باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر