;
coinex

خالق سیری نسخه نمایشی دستیار مجازی ویو را به نمایش درآورد

خالق دستیار محازی سیری اپل، اولین نسخه ی نمایشی عمومی دستیار مجازی ویو ، را معرفی کرد.
خالق دستیار محازی سیری اپل، اولین نسخه ی نمایشی عمومی دستیار مجازی ویو ، را معرفی کرد.

دستیار مجازی ویو ، یک سیستم مجازی هوش مصنوعی است که با هدف “رابط هوشمند برای همه چیز” توسعه می یابد. در یک سخنرانی زنده، Kittlaus ، خالق سیری، در مورد موج بعدی روش تعامل کامپیوتر صحبت کرد و همچنین اینکه چگونه VIV به ” اشیاء بی جان موجود در زندگی، به واسطه ی گفت و گو، جان می بخشد.”
Kittlaus  بارها این فضا با این دستیار مجازی نشان داده است، اما امروز، خالق سیری در ارائه ی نسخه نمایشی دستیار مجازی ویو ، خواسته های خود را از این دستیار مجازی، به گونه ای پیچیده تری پرسید. به طور مثال در مورد آب و هوا قبلا هم می توانستیم از سیری سوال بپرسیم، اما این بار Kittlaus، از ویو پرسید که ” آیا پس فردا، از ساعت ۵ عصر به بعد، دمای هوای پل  گلدن گیت گرمتر از ۷۰ درجه فارنهایت می شود؟ ” دستیار مجاری ویو آماده پاسخ به این سوال و هر  سوال عجیب و غریب خاص دیگری است.
آنچه به عنوان یکی از نقاط قوت روشن و متمایز ویو به عنوان یک پلت فرم دیده می شود این است که قابل یکپارچگی با برنامه های شخص ثالث است. در واقع، Kittlaus  نشان می دهد که ” اکوسیستم کامل شخص ثالث” به عنوان روحی برای ماموریت او بسیار حیاتی است. همچنین معتقد است که دستیار مجازی ویو، روزی به یک “منبع اصلی” برای همه، تبدیل خواهد شد .
توانایی دیگر VIV قابلیت پشته سازی است، این دستیار برخلاف سیری سوالی را که چند ثانیه قبل از او پرسیده شده است، نگه داری می کند.
Kittlaus  توضیح می دهد دستیار مجازی ویو  را کامل می کند و به شکل پویا تکامل می یابد، با این ویژگی و ارتباط با سرویس ها و برنامه های شخص ثالث، این دستیار هوش مصنوعی به گونه ای خواهد بود که به درک خوبی از درخواست مطرح شده می رسد و بهترین پاسخ را برای آن ارئه می دهد.
ویو یک پلت فرم جهانی است که توسعه دهندگان را به ایجاد یک رابط کاربری محاوره ای هوشمند برای هر چیزی، قادر می سازد.  در واقع ساده ترین راه برای تعامل با دستگاه ها و سرویس های مختلف است. دستیار مجازی ویو آموزش می بیند و هر روز، بیشتر از چیزی که به آن آموزش داده می شود، به صورت پویا، یاد می گیرد.
سیری در سال ۲۰۱۰ به اپل فروخته شد. نسخه ی نمایشی دستیار مجازی ویو، در مقایسه با سیری به صورت اجتناب ناپذیری بهتر است. آنچه سیری در ابتدای کار برای آن، مورد ستایش قرار می گرفت، اکنون در این نسخه، پیشرفت عظیمی داشته و بسیار رشد کرده است.

وایو به صورت پنهانی در 4 سال گذشته در حال رشد بوده است و 12.5 میلیون دلار از سوی Iconiq Capital روی آن سرمایه گذاری شده است. Iconiq Capital کمپانی است که از سوی مارک زاکربرگ (موسس فیسبوک)، داستین موسکوویتز، شریل سندبرگ، جک دورسی (موسس توییتر)، رید هافمن(موسس لینکداین ) و چند تن دیگر، حمایت می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techcrunch


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر