;
coinex

موتو جی 3 ، یکی از بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه

 با خرید گوشی مقرون به صرفه ی موتو جی 3 ، دیگر لازم نیست هزینه ی زیادی را صرف در اختیار داشتن یک گوشی شگفت انگیز اندرویدی کنید.

با خرید گوشی مقرون به صرفه ی موتو جی 3 ، دیگر لازم نیست هزینه ی زیادی را صرف در اختیار داشتن یک گوشی شگفت انگیز اندرویدی کنید.

در سال جاری، گوشی های شگفت انگیزی  معرفی شدند، که از جمله آنها می توان به گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7، اچ تی سی 10 و حتی هوآوی پی 9 ، که اکنون در ایالات متحده به فروش می رسند، اشاره کرد. اما یکی از بهترین گوشی هایی که در یک سال گذشته با قیمتی مقرون به صرفه در بازار وجود داشته، گوشی موتو جی 3 از شرکت موتورلا است. این گوشی طول عمر بالایی دارد و به زیبایی در رنگ های متنوع، طراحی شده است. در واقع یک گوشی مقرون به صرفه همراه با مشخصات و کیفیت بالا و اجزای پرمیوم محسوب می شود.

موتو جی 3 یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویر 720 پیکسل دارد که غنی از رنگ های زیبا و نمایشگر ” رتینا” است که در آن نمی توان پیکسل های مجزا را تشخیص داد. پردازنده ی اسنپ دراگون 410 بکار رفته در این گوشی با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز کار می کند و از نقطه نظر حافظه داخلی دارای 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است که به واسطه ی کارت حافظه microSD قابل گسترش است. دوربین اصلی  موتو جی 3 یک دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی auto-HDR است. با اجزای نسبتا کم قدرت و یک باتری بزرگ داخلی Li-Ion 2470 میلی آمپر ساعتی، چندین روز می توان بدون اتصال به شارژر از این گوشی استفاده کرد. گفتنی است که موتو جی 3 ضد آب است. همچنین گفتنی است که موتو جی 3 زمانی که از جعبه خارج می شود، با سیستم عامل اندروید 5.1.1 کار می کند.

به عبارت دیگر، می توان گفت که گوشی مقرون به صرفه ی موتو جی 3 ، تمام مواردی را که یک گوشی خوب باید داشته باشد، به همراه دارد اما فاقد مشخصات فانتزی است که دستگاه های پرچمدار از آن برخوردارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر