;
coinex

ایسوس زنفون 3 در ماه ژوئن معرفی می شود

به گفته ی مدیر عامل این کمپانی، معرفی رسمی گوشی ایسوس زنفون 3 به ژوئن 2016 موکول شد.

به گفته ی مدیر عامل این کمپانی، معرفی رسمی گوشی ایسوس زنفون 3 به ژوئن 2016 موکول شد.

بنا بر اخبار گذشته، به نظر می رسید که خانواده ی ایسوس زنفون 3 در 30 می و یک روز قبل از رویداد Computex 2016، رونمایی شود؛ اما جری شن، مدیر عامل ایسوس اعلام کرد که سری زنفون 3 رسما در ژوئن معرفی خواهد شد.

جری شن در مصاحبه ی اخیر خود با دیجی تایمز اعلام کرد که نسل بعدی خانواده ی زنفون، همچنان در بخش دستگاه های میان رده ی بازار رقابت خواهد کرد.

همانطور که می دانید، بیشتر مدل ها در خانواده ی گوشی های هوشمند ایسوس زنفون 2 به تراشه ی اینتل مجهز هستند. با اینحال، و با توجه به اعلامیه ی اخیر اینتل مبنی بر توقف تولید تراشه برای گوشی های هوشمند، تراشه های سری ایسوس زنفون 3 از نوع کوالکوم و مدیاتک SoC خواهند بود. شن اعلام کرد که بیش از 90 درصد مدل های زنفون 3 به تراشه های کوالکوم و 10 درصد باقی مانده، به تراشه ی مدیاتک مجهز می شوند.

مدیرعامل ایسوس اطلاعات بیشتری درباره ی ویژگی های سخت افزاری زنفون 3 منتشر نکرد؛ با اینحال نکته ی جالبی را خاطر نشان کرد. طبق پیش بینی کمپانی، ایسوس زنفون 3 مکس، دو سوم مرسولات کل خانواده ی زنفون 3 را تشکیل می دهد؛ این در حالیست که یک سوم باقیمانده مربوط به زنفون 3 استاندارد و زنفون 3 دلوکس خواهد بود.

در این گزارش آمده است که تغییر تراشه های ایسوس از اینتل به کوالکوم، ظرفیت تولید کمپانی را تغییر نخواهد داد. شن همچنین به سرمایه گذاران اطمینان داد که استفاده از تراشه های کوالکوم و مدیاتک در حاشیه ناخالص شرکت تاثیر نخواهد داشت.

شن در ادامه ی گزارش دیجی تایمز خاطر نشان کرد که انتظار دارد فروش گوشی های هوشمند ایسوس در سه ماهه ی دوم، در مقایسه با سال قبل، ثابت بماند. در سه ماهه ی نخست سال 2016، درآمد این شرکت تا 40 درصد افزایش یافت، اما فروش شرکت در حال حاضر و با توجه به عرضه ی مدل های جدید، کاهش داشته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر