;
coinex

اپل تنها یک مدل آیفون 7 پلاس تولید خواهد کرد

اپل قصد دارد تنها یک مدل آیفون 7 پلاس تولید کند، این مدل از دوربین دولنزی و رم 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

اپل قصد دارد تنها یک مدل آیفون 7 پلاس تولید کند، این مدل از دوربین دولنزی و رم 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

بنا بر گفته ی تحلیل گر KGI مینگ چی کو، به نظر می رسد که اپل برای جبران افزایش تقاضای پردازش تصویری، قصد انجام این کار را دارد؛ کو قبلا گفته بود که اپل دو مدل از آیفون 7 پلاس را تولید خواهد کرد.

شایعاتی که قبلا توسط مینگ چی کو منتشر شده بود از تلاش اپل برای ساخت دو نسخه ی آیفون 7 پلاس خبر می داد؛ یک مدل با دوربین معمولی (آیفون 7) و دیگری با دوربین دولنزی که با نام آیفون 7 پرو شناخته می شد. اما در حال حاضر، کو معتقد است که برنامه ی اپل تغییر کرده و تولید دوربین معمولی در آیفون 7 پلاس نمی تواند تقاضای بازار برای دوربین دو لنزی را پوشش دهد. همچنان انتظار می رود که اپل، دو مدل آیفون در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچی را تولید کند.

“در گزارشات قبلی آمده بود که آیفون 5.5 اینچی جدید (با نام آیفون 7 پلاس) که در سال 2016 عرضه می شود، احتمالا در دو نسخه رونمایی خواهد شد؛ یکی از آنها با دوربین تک لنزی و دیگری با دوربین دولنزی. اما در حال حاضر به نظر می رسد که اپل تنها یک مدل با دوربین دو لنزی و با رم 3 گیگابایتی برای پوشش تقاضای پردازش دوربینی را تولید خواهد کرد. انتظار داریم که ارسال این محصول در سال 2016، به 20 تا 30 میلیون واحد برسد.”

مینگ چی کو هیچگونه تنگنا برای تامین مواد برای ساخت دوربین دو لنزی در آیفون 7 پلاس را پیش بینی نمی کند؛ اما به دلیل محدودیت های طراحی، انتظار دارد که قابلیت های اپتیکال، که تصور می شد در دوربین تعبیه شود، در آیفون 7 پلاس دو لنزی وجود نخواهد داشت.

گزارشی که امروز از کو منتشر شده به دلیل طراحی هایی است که توسط تولید کننده ی مواد اپل یعنی Cater Technology منتشر شده است. این اخبار ادعا می کنند که آیفون 7 پلاس از اتصال دهنده ی هوشمند که مشابه آن را در آیپد پرو دیده ایم، برخوردار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر