;
coinex

انتشار تصاویر جدید از گوشی وان پلاس 3

انتشار تصاویر جدید از گوشی وان پلاس 3

امروز تعدادی عکس منتسب به گوشی هوشمند وان پلاس 3 در فضای مجازی منتشر شد. چند روز پیش نیز تعدادی تصویر دیگر از سوی شرکت با عنوان “قاتل پرچمداران” منتشر شده بود. بر اساس آخرین شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند صفحه نمایش 5 یا 5.5 اینچی دارد و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدارگون 820 و پردازنده 4 هسته ای با هسته های سفارشی شده با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. اما این گوشی از لحاظ ساختار حافظه در 2 ورژن مختلف عرضه خواهد شد. یک ورژن دارای 4 گیگابایت رم و دیگری به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. اما از لحاظ میزان حافظه ذخیره سازی یکی از دو ورژن دارای 16 گیگابایت و دیگری 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسل بوده و در پشت دستگاه واقع شده است؛ اما به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه تعبیهشده است.  یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز گوشی وان پلاس در نظر گرفته شده است. این باتری به تکنولوژی به اسم Dash Charge مجهز است که به مانند دیگر تکنولوژی های شارژ سریع عمل می کند و موجب می شود که عملیات شارژ باتری سریعتر صورت گیرد. گفتنی است قیمت این دستگاه حدود 300 دلار خواهد بود.

شماری از عکس های جدید گوشی وان پلاس 3 در زیر موجود است که می توانید آن ها را مشاهد کنید. به احتمال زیاد محصول نهایی با این عکس ها تفاوت زیادی نخواهد داشت.

انتشار تصاویر جدید از گوشی وان پلاس 3 انتشار تصاویر جدید از گوشی وان پلاس 3 انتشار تصاویر جدید از گوشی وان پلاس 3

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر