;
coinex

پیام رسان یوتیوب منتشر می شود

پیام رسان یوتیوب منتشر می شود

پیام رسان یوتیوب به زودی به عنوان یک ویژگی جالب جدید برای اپیلیکیشن یوتیوب، منتشر می شود، این قابلیت امروز برای گروهی از کاربران در دسترس قرار گرفت.

یوتیوب سعی دارد برای ساده کردن گفت و گو و اشتراک گذاری کاربران، یک پیام رسان بومی، در برنامه خود ایجاد کند.  ظاهرا، یوتیوب بالاخره متوجه شد که مردم عاشق صحبت کردن در مورد فیلم های آن، هستند، اما بخش کامنت هایی که زیر فیلم ها می توان گذاشت، مکان جالبی برای گفتگوی دوستانه نیست (البته این موضوع در مورد بیشتر کامنت هایی که در فضای مجازی می توان گذاشت، صدق می کند).

بنابراین، به نظر می رسد که ساده ترین راه حل این باشد که به طور مستقیم پیام رسان یوتیوب ایجاد شود. این به این معنی است که شما دیگر لازم نیست لینک ها را کپی کنید و آنها از طریق برنامه پیام رسانی دیگر، برای دوستان خود ارسال نمایید. با این ویژگی قادر خواهید بود به راحتی فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با آنها به طور مستقیم در برنامه یوتیوب چت کنید. هنگامی که این ویژگی اعمال شود، یک زبانه پیام جدید برای پیگیری مکالمات و گروه های دوستان خود، خواهید داشت که از طریق آن می توانید هر آنچه که می خواهید، به اشتراک بگذارید و نظرات خود را بیان کنید.

تئوری ایجاد پیام رسان یوتیوب ، به دلیل اینکه کاربر زمان بیشتری را در برنامه یوتیوب صرف کنند و ویدیوهای بیشتری تماشا، کند ارائه شده است که به تبع آن، درآمد حاصل از تبلیغات برای گوگل و سازندگان محتوای یوتیوب افزایش خواهد یافت. البته ایده ی بدی محسوب نمی شود، اما اهداف درآمدی آن مشخص نیست.

پیام رسان یوتیوب، امروز برای گروه کوچکی از کاربران در دسترس قرار گرفت و بگونه ای برای آن برنامه ریزی شده است که اگر مورد استقبال مردم قرار گرفت، به تدریج آن را برای عموم منتشر کنند، به احتمال زیاد به زودی قابلیت پیام رسان یوتیوب در اختیار همه ما قرار خواهد گرفت.

 پیام رسان یوتیوب به زودی به عنوان یک ویژگی جالب جدید برای اپیلیکیشن یوتیوب، منتشر می شود، این قابلیت امروز برای گروهی از کاربران در دسترس قرار گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر