;
coinex

آیا میزو قصد ورود به بازار وی آر را دارد؟

آیا میزو قصد ورود به بازار وی آر را دارد؟

آیا میزو قصد ورود به بازار وی آر را دارد؟

میزو نام شرکتی ست که احتمالا اخیرا به لطف گوشی های نسبتا رده بالای میزو پرو ۵، MX5 و یا گوشی های رده میانی M3 و M3 Note بارها و بارها نام آن را شنیده اید. این کمپانی که در چین مستقر است به بزرگی رقبای محلی خود مانند شیائومی و LeEco نیست اما همیشه با ارائه ی محصولاتی مناسب و معقول پتانسیل خود در این زمینه را نشان داده است و توانسته گوشی های هوشمند خود را به صورت بین المللی به فروش برساند و با دیگر کمپانی ها به رقابت بپردازد.

در حال حاضر با توجه به شایعات به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد به بخش جدیدی از حوزه ی موبایل- وی آر- وارد شود؛ چراکه چیزی شبیه به آگهی استخدام برای بخش جدیدی در این شرکت بر روی وب سایت تکنولوژی چینی Anzhuo به بیرون درز کرده است. در این پست به وضوح بیان شده که این شرکت در نظر دارد به دنیای وی آر وارد شود و مجموعه ای از هدست های مختلف وی آر را به تصویر می کشد و همچنین لوگوی Flyme (رابط کاربری میزو که برای کار با اندروید ساخته شده است) و نماد میزو را نشان می دهد.

وی آر هنوز هم به عنوان تکنولوژی جدید و نوپا محسوب می شود که به تماشای ویدئوهای ۳۶۰ درجه ای و یا تجارب بصری و بازی های ساده ای محدود شده است که به نظر برای این تکنولوژی کافی نیست. این بازار هم اکنون توسط گیر وی آر سامسونگ -که هم اکنون بهترین مجموعه ی موجود طراحی شده برای گوشی های هوشمند است و به سنسورهای متعددی مجهز شده است – و همچنین هدست واقعیت مجازی کاردبورد گوگل با قیمت ۱۵ دلاری به دست گرفته شده است.  اگر میزو قصد داشته باشد به این عرصه وارد شود باید برنامه های متمایزی برای پیاده سازی داشته باشد.

چیزی شبیه به آگهی استخدام برای بخش جدیدی در این شرکت بر روی وب سایت تکنولوژی چینی Anzhuo به بیرون درز کرده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر