;
coinex

برنامه ی کمپانی آئودی؛ هر سال، یک ماشین الکتریکی جدید

کمپانی آئودی برنامه ریزی کرده که از سال 2018، هر سال یک ماشین الکتریکی جدید را معرفی کند.

کمپانی آئودی برنامه ریزی کرده که از سال 2018، هر سال یک ماشین الکتریکی جدید را معرفی کند.

همیشه بعد از پایان جلسات سهامدارن کمپانی های خودروساز، باید انتظار چیز جالبی را داشته باشیم. علاوه بر اخبار جالب منتشر شده توسط کمپانی بی ام دبلیو، آئودی نیز دست به کار شده و قصد دارد در سال های آینده، از ماشین های الکتریکی جدید رونمایی کند.

یکی از اخبار جذاب منتشر شده از جلسه ی سالانه ی آئودی این است که کمپانی قصد دارد از سال 2018، هر سال یه ماشین الکتریکی را معرفی کند.

این ماشین ها، به مدل های منحصر به فرد محدود نمی شوند؛ دکتر روپرت استادلر، مدیر عامل آئودی در این باره گفت: “البته، نه در انبارهای بازار، بلکه در بخش هایی با حجم بالا؛ برای مثال در خانواده ی موفق Q خودمان.” او همچنین نیاز به وجود یک شبکه ی جهانی شارژ سریع را مطرح کرد.

احتمالا، اولین ماشین الکتریکی آئودی، مدل اس یو وی تمام الکتریکی خواهد بود که به گفته ی استادلر، در سال 2018 معرفی می شود. او همچنین اعلام کرد، باتری های این ماشین الکتریکی ، در همان منطقه ای ساخته می شود که برای ساخت این وسیله ی نقلیه استفاده می شود.

لازم به ذکر است که در آینده ی نزدیک، پرچمدار دیگری نیز همراه با ماشین های الکتریکی ارائه می شود. استادلر اعلام کرد، عرضه ی نسل بعدی پرچمدار آئودی ای 8 برای سال 2017 برنامه ریزی شده است؛ این ماشین به سیستم رانندگی نیمه خودران مجهز بوده که قادر به رانندگی تا سرعت 37 مایل بر ساعت و پارک خودکار است.

استادلر در سخنرانی خود گفت: “من معتقدم که ما تا سال 2025، به ماشین های تماما خودران دست می یابیم. مشتریان ما در بازه زمانی دراز از آن بهره مند خواهند شد. آئودی آینده، محیط کار، استراحت و لذت بردن خواهد بود.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر