;
coinex

دردسر آپدیت iOS 9.3.2 برای کاربران آیپد پرو

دریافت آپدیت iOS 9.3.2 در برخی از دستگاه های آیپد پرو 9.7 اینچی، ارور 56 را به وجود آورده است.

دریافت آپدیت iOS 9.3.2 در برخی از دستگاه های آیپد پرو 9.7 اینچی، ارور 56 را به وجود آورده است.

برخی از خوانندگان سایت خبری MacRumors و کاربران توییتر آن گزارش کرده اند که پس از دریافت آپدیت iOS 9.3.2 در آیپد پرو 9.7 اینچی خود، دچار مشکل شده اند. به نظر می رسد که این کاربران با ارور 56 مواجه شدند، این ارور از آنها می خواهد که دستگاه خود را به iTunes متصل کنند.

تمام کاربران آیپد پرو 9.7 اینچی مشکل دستگاه خود را گزارش نکرده اند، با اینحال برخی از آنها در فوروم های مک رومر و شبکه های اجتماعی مشکلات خود را بازگو کرده اند، این مساله نشان می دهد که مشکل نامبرده در حال گسترش است. لازم به ذکر است که اتصال به iTunes این مشکل را رفع نمی کند. یکی از کاربران مک رومر می گوید: “دستگاه من از کار افتاد. می گوید که باید به iTunes متصل شوم. ریستور و یا آپدیت نمی شود، در یک چرخه گیر افتاده ام.”

بنا بر گزارش سند پشتیبانی کد ارور اپل، ارور 56 یک مشکل سخت افزاری است. این سند پیشنهاد می کند که آخرین نسخه ی iTunes را دریافت کنید، ایراد های نرم افزار امنیتی شخص سوم را بررسی کرده و دوبار برای بازگردادن تلاش کنید. اپل همچنین اعلام کرد، کاربرانی که همچنان با ارور مواجه می شوند، به اپل ساپورت مراجعه کنند.

در صورتیکه که تعداد افرادی که با مشکل مواجه شوند به اندازه ی مشخصی برسد، اپل باید نسخه ی دیگر آپدیت iOS 9.3.2 را منتشر کرده و ارور را از بین ببرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر