;
coinex

تصاویر جدیدی از موتو جی ۴ پلاس به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از موتو جی ۴ پلاس به بیرون درز کرد.

تصاویر جدیدی از موتو جی ۴ پلاس به بیرون درز کرد.

موتورولا موبیلیتی (از سال ۲۰۱۴ توسط لنوو خریداری شد) برای انتشار دو گوشی هوشمند اندرویدی که انتظار می رود نام آنها موتو جی ۴ (Moto G4) و موتو جی ۴ پلاس (Moto G4 Plus ) باشد، آماده است. به لطف تصاویر لو رفته از این دستگاه ها می توانیم این واقعیت را تایید کنیم که نام یکی از این گوشی ها قطعا موتو جی ۴ پلاس است.

دو عدد از این تصاویر اطلاعاتی راجع به مشخصات این دستگاه ها ارائه می دهند که می توان به این موارد اشاره کرد: در یکی از این تصاویر، لوگوی معروف (M (oto را می بینیم، در حالیکه در تصویر بعدی برخی از ویژگی های این دستگاه به همراه لوگوی لنوو را مشاهده می کنیم. در تصویر دیگری که از این دستگاه به بیرون درز کرده نام موتو جی ۴ پلاس در قسمت بالای محافظ صفحه نمایش که این گوشی هوشمند را پوشانده، نشان داده شده است.

بنا به شایعاتی که از قبل شنیده می شد، موتو جی ۴ پلاس یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر ۵.۵ اینچی خود به نمایش می گذارد که این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی ست. این گوشی دارای اتصالات ال تی ای ست و توسط پردازنده ی ۸ هسته ای که نام آن مشخص نشده، طراحی شده است. در کنار این ها دارای یک رم ۲ گیگابایتی (در برخی از نسخه ها رم ۳ گیگا بایتی) و مموری داخلی ۳۲ گیگابایتی ست. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این دستگاه قرار گرفته و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لیزر و فوکوس تشخیص فاز خودکار در قسمت عقب این دستگاه تعبیه شده است. باتری این گوشی جی ۴ پلاس ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ست که با قابلیت شارژ سریع TurboPower همراه می شود. این دستگاه اندروید مارشمالو را اجرا می کند.

اواخر امروز در ۱۷ ماه می، موتورولا میزبان یک رویداد مطبوعاتی در مکزیک و هند خواهد بود که به صورت رسمی موتو جی ۴ و موتو جی ۴ پلاس را معرفی خواهد کرد.

در یکی از این تصاویر، لوگوی معروف (M (oto را می بینیم،

در تصویر بعدی برخی از ویژگی های این دستگاه به همراه لوگوی لنوو را مشاهده می کنیم.

در تصویر دیگری که از این دستگاه به بیرون درز کرده نام موتو جی ۴ پلاس در قسمت بالای محافظ صفحه نمایش که این گوشی هوشمند را پوشانده، نشان داده شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر