;
coinex

کمک آکیولس به دانش آموزان برای تولید محتوای واقعیت مجازی

آکیولس برای تولید محتوای واقعیت مجازی به دانش آموزان کمک می کند.

آکیولس برای تولید محتوای واقعیت مجازی به دانش آموزان کمک می کند.

بدون شک، واقعیت مجازی توانایی بالقوه ای در ایجاد تجربه ی همه جانبه در زمینه ی بازی و شکل های دیگر سرگرمی دارد. با اینحال، قصد دارد فرصتی را برای سازمان های غیر انتفاعی و دانش آموزان فراهم کند تا بتوانند محتوای واقعیت مجازی را شخصا تولید کنند. این شرکت واقعیت مجازی، پروژه را با نام “VR for Good” معرفی کرد.

بخشی از این پروژه برای ساخت ویدیوی 360 درجه ای در واقعیت مجازی، با 10 سازمان غیر انتفاعی (برخاست فیلمسازان) همکاری دارد. سازمان ها به مدت دو روز تحت آموزش مراکز فیس بوک قرار می گیرند. علاوه بر این، مجموعه ی ویدیو ها در رویداد ساندنس سال آینده به نمایش گذاشته می شود.

آکیولس همچنین قصد دارد با دانش آموزان علاقه مند به واقعیت مجازی همکاری کند. این شرکت، 9 مدرسه در سان فرانسیسکو را با فیلمسازان حرفه ای مرتبط کرده تا بتوانند فیلم های کوتاه 360 درجه ای را درباره ی اجتماعات خود بسازند. دانش آموزان به منظور ساخت محتوای واقعیت مجازی از سامسونگ گییر VR، گلکسی اس 6، دوربین های Ricoh Theta 360، نرم افزار های ویرایش و کمک مربیان فیلمساز بهره مند می شوند. همانطور که انتظار دارید، می توانید پس از پایان دوره ی 6 هفته ای، ویدیو ها را در فیس بوک و Oculus Video تماشا کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر