;
coinex

محدودیت 140 کاراکتری در پست های توییتر برداشته می شود

به گزارش بلومبرگ، توییتر قصد دارد محدودیت 140 کاراکتری در پست های عکسی توییتر را بردارد.

به گزارش بلومبرگ، توییتر قصد دارد محدودیت 140 کاراکتری در پست های عکسی توییتر را بردارد.

در این گزارش آمده است که توییتر برای آپدیت جدید سرویس پیام رسان خود آماده می شود. در این آپدیت، عکس و لینک مرتبط با آن، جزء 140 کاراکتر به شمار نمی روند؛ بدین ترتیب، می توان علاوه بر لینک و عکس، موضوع مورد نظر را در 140 کلمه توضیح داد.

در حال حاضر، URL مربوط به عکس و لینک سایت ها، برخی از فضای محدودیت 140 کاراکتری را پر می کند.

بنا بر گزارش منابع ناشناس بلومبرگ، انتظار می رود که آپدیت جدید توییتر تا 2 هفته ی دیگر منتشر شود. بخشی از جذابیت تنظیمات توییتر فعلی، محدودیت در تعداد کلماتی است که باید برای انتظار خبر یا اطلاعات استفاده شود. یکی از نسخه های اولیه ی این سرویس بر اس ام اس تکیه داشت؛ بنابراین، محدودیت 140 کاراکتری بیشتر به یک مشکل فنی شباهت داشت.

اما برخی از کاربران قدیمی عنوان کردند که عکس، لینک و نام کاربران، نباید جزء محدودیت کاراکترها محسوب شود. در حال حاضر به نظر می رسد که درآینده دو آیتم از سه مورد نامبرده، فضای با ارزش کاراکترها را اشغال نخواهند کرد.

توییتر اخیرا با روش های مختلفی تلاش می کند که کاربران خود را افزایش دهد. اما تلاش خود را برای ایجاد تایم لاین مشابه فیس بوک متوقف کرده است. در عوض، پیام های مستقیم را افزایش داده است. همچنین، مواردی که به نظر می رسد مهم ترین توییت ها باشند را بهبود بخشیده تا آنها در بالای لیست فید کاربر نشان داده شوند.

در صورت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی آپدیت جدید توییتر و محدودیت 140 کاراکتری آن، آنها را با شما در میان می گذاریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر