;
coinex

تصاویر رسمی موتو جی 4 ، موتو جی 4 پلاس و موتو جی 4 پلی

تصاویر رسمی موتو جی 4 ، موتو جی 4 پلاس و موتو جی 4 پلی نیز همزمان با معرفی آنها منتشر شد

تصاویر رسمی موتو جی 4 ، موتو جی 4 پلاس و موتو جی 4 پلی نیز همزمان با معرفی آنها منتشر شد؛ در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت چرا که تصاویر گویا تر از کلمات هستند.

ظاهرا کمی کلیشه و قدیمی هستند اما قطعا اعتبار خود را حفظ کرده اند. می توان چندین پاراگراف را برای تشریح نحوه ی طراحی گوشی های هوشمند موتو جی اختصاص داد؛ اما یک مجموعه تصویر، ذهنیت بهتری را ایجاد می کند.

اگر تا به حال اخبار را دنبال نکرده اید، باید بگوییم که سه عضو جدید به مجموعه ی موتو جی اضافه شده اند. بدون شک، موتو جی 4 پلاس هیجان انگیز ترین آنهاست، چرا که از دوربین و قطعات داخلی بهتری برخوردار است. گوشی موتو جی 4 ، در میان سه گوشی معرفی شده قرار دارد، در حالیکه موتو جی 4 پلی (که حتی اشاره ای به آن نشده) یک گوشی پایین رده و مقرون به صرفه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی گوشی های جدید موتو به این لینک بروید؛ اما می دانیم که برای مشاهده ی تصاویر به این صفحه مراجعه کرده اید. این گالری، مجموعه تصاویر رسمی گوشی موتو جی 4 ، موتو جی 4 پلاس و موتو جی 4 پلی را در بر دارد. در ادامه با تکرا همراه شوید.

.

موتو جی 4

موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4 موتو جی 4.

موتو جی 4 پلاس

موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس موتو جی 4 پلاس.

موتو جی 4 پلی

موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی موتو جی 4 پلی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر