;
coinex

گوشی موتو جی 4 پلی ارزان تر از موتو جی 4 خواهد بود

گوشی موتو جی 4 پلی ارزان تر از موتو جی 4 خواهد بود

صبح روز گذشته گوشی های موتو G4 و موتو G4 Plus که از آنها به عنوان نسل جدید سری گوشی های محوب موتو G یاد می شود، توسط موتورلا معرفی شدند. در حالی که توجه همه به این دو گوشی جدید معطوف شده بود سومین گوشی موتو G4 بر روی وب سایت این شرکت ظاهر شد. نام سومین گوشی جدید این شرکت موتو G4 Play است.

گوشی موتو جی 4 پلی مشخصات پایین تری نسبت به موتو جی 4 دارد؛ هر چند که قیمت آن هنوز مشخص نشده است اما با توجه به مشخصات پایین تر نسبت به موتو جی 4 پیش بینی می شود که قیمت آن حدود 150 دلار و حتی کمتر باشد. این گوشی صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت و رزولوشن 1280 در 720 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی گوشی موتو جی 4 پلی توسط چیپ ست اسنپدارگون 410 و پردازنده 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 تامین می شود. موتو جی 4 پلی جزو گوشی های پایین رده به حساب می آید. نسخه اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود که بسیار شبیه نسخه خام این سیستم عامل است و می تواند تجربه کاربری خوبی را برای کاربران رقم بزند.

از لحاظ ظاهری این گوشی بسیار شبیه به موتو جی 4 است اما صفحه نمایش آن کوچکتر است و حاشیه های آن نیز ضخیم تر است که البته برای گوشی ارزان قیمت موتورولا طراحی مناسبی به حساب می آید. دوربین 8 مگاپیکسلی این دستگاه ضعیف تر از دوربین 13 مگاپیکسلی موتو جی 4 است و البته از فیلم برداری آهسته نیز پشتیبانی نمی کند. با توجه به صفحه نمایش 5 اینچی و چیپ ست اسنپدارگون 410، به نظر می رسد که باتری 2800 میلی آمپر ساعتی عمر باتری فوق العاده ای برای این گوشی را رقم بزند.

گوشی موتو جی 4 پلی جایگزین سری موتو E نخواهد بود اما باعث توسعه سری موتو جی خواهد شد. زمان عرضه این گوشی اواسط تابستان خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر