;
coinex

آیا سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 6 از LPDDR4 6GB DRAM استفاده خواهد کرد؟

آیا سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 6 از LPDDR4 6GB DRAM استفاده خواهد کرد؟

در سال 2012 ورژن آمریکایی گوشی گلکسی اس 3 دارای 1 گیگابایت رم از نوع DRAM بود که در آن زمان میزان رم استانداردی برای گوشی ها به شمار می آمد. اما در همان سال ورژن ژاپنی این گوشی دارای 2 گیگابایت رم بود که موضوع بسیار شگفت انگیزی محسوب می شد. حالا پس از گذشت تنها چند سال در حال گام نهادن به دنیای گوشی های هوشمند با 6 گیگابایت رم هستیم. در همین راستا سامسونگ را می توان به عنوان یکی از پیشتازان  این امر تلقی کرد چرا که این شرکت به تازگی در مراسمی از چیپ LPDDR4 6 GB DRAM خود که بر مبنای فرآیند 10nm تولید شده است رونمایی کرد. یکی از مزایای این چیپ جدید بهبود کارایی است که باعث افزایش عمر باتری دستگاه مورد استفاده می شود.

اگر شایعات و شنیده ها درست باشند گلکسی نوت 6 یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که به این چیپ جدید مجهز خواهد بود. گفته می شود گلکسی نوت 6 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی از نوع AMOLED و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی خواهد بود و باتری به کار گرفته شده در داخل این گوشی 4000 میلی آمپر ساعتی است.

معمولاً شرکت سامسونگ در ساخت سری گوشی های گلکسی نوت خود از آخرین و بروزترین سخت افزار و نرم افزار موجود استفاده می کند. استفاده از چیپ LPDDR4 6GB DRAM در داخل گوشی گلکسی نوت 6 دقیقاً همان چیزی است که همگان از سامسونگ انتظار دارند و پیش بینی می شود که شاهد وقوع این امر باشیم.

گوشی گلکسی نوت 5 در ماه آگوست سال گذشته عرضه شد. به نظر می رسد که تاریخ عرضه گلکسی نوت 6 مشابه نوت 5 باشد و با توجه فاصله باقی مانده تا این زمان انتظار می رود که شاهد درز شایعات و اخبار بسیاری در مورد این گوشی باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر