;
coinex

گوشی های هوشمند ماژولار سال آینده عرضه می شود

 با توجه به اطلاعای که در کنفرانس I / O 2016 گوگل بدست آمده است، گوشی های هوشمند ماژولار پروژه ی آرا گوگل تا سال بعد در دسترس خواهند بود.

با توجه به اطلاعای که در کنفرانس I / O 2016 گوگل بدست آمده است، گوشی های هوشمند ماژولار پروژه ی آرا گوگل تا سال بعد در دسترس خواهند بود.

کنفرانس I / O 2016 گوگل با معرفی جنبه ها مختلفی از کارهایی که گوگل مشغول به روز رسانی آنها است، برگزار شد. برخی از این جنبه های کاری شامل چند پروژه ی جدید بودند که پلت فرم واقعیت مجازی Daydream یکی از آنها است که گوگل تصمیم دارد به وسیله ی آن بازار واقعیت مجازی را از آن خود کند. برخی دیگر از جنبه های کاری دیگر نیز، کار هایی بودند که پیش از این کنفرانس در سال های گذشته، در مورد آن ها اطلاعات زیادی شنیده ایم، تلاش های گوگل برای ساخت گوشی هوشمند ماژولار تحت عنوان پروژه ی آرا یکی از آن جنبه های کاری است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن داریم.

بخش ATAP گوگل، مسئول پروژه آرا، به روز رسانی پروژه آرا مهیا کرده است که دو مورد قابل توجه را تأیید می کند. اول این که یک نسخه توسعه دهنده از گوشی های هوشمند ماژولار برای توسعه دهندگان قبل از پایان سال جاری عرضه خواهد شد و دوم اینکه نسخه ی مصرف کننده ی گوشی هوشمند پروژه آرا نیز در دسترس خواهد بود، اما تا سال 2017 این امکان وجود ندارد. در حالی که این اطلاعات کمی مبهم به نظر می رسد و به طور موثر مربوط به هجده ماه دیگر است، این حقیقت که زمان در اختیار داشتن نسخه توسعه دهنده ی گوشی های هوشمند ماژولار بسیار نزدیک است، حتی برای مصرف کننده نیز خبر خوبی محسوب می شود. در هر صورت، جزئیات خرید پروژه آرا در سال آینده در دسترس خواهد بود.

یکی از جنبه های جالب دیگری که از بخش ATAP مشخص شد، این است که روش هایی که از طریق آن ماژول این گوشی ها تغییر می کند، تا حد زیادی بهبود یافته است. کاربر می توانید از طریق تنظیمات و به صورت دستی به سیستم بگوید که قصد تعویضیک ماژول را دارد، بسیار شبیه به کاری که بر روی یک کامپیوتر برای خارج کردن هارد دیسک متصل استفاده می شود و یا می تواند به سادگی به گوگل فرمان صوتی دهد. به طور مثال برای عوض کردن ماژول دوربین فرمان صوتی:” OK Google. Eject the Camera ” را بگوید. البته هر دو روش، این امکان را فراهم می کند تا یک ماژول را بدون نیاز به بوت کردن گوشی، تعویض کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر