;
coinex

پتنت سامسونگ امکان رسم کردن در لبه ی گوشی را فراهم می کند

 پتنت جدید سامسونگ این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از قلم اس پن، در بخش لبه های گوشی های هوشمند مدل اج، بتوان چیزی رسم کرد و یا با گوشی تعامل داشت.

پتنت جدید سامسونگ این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از قلم اس پن، در بخش لبه های گوشی های هوشمند مدل اج، بتوان چیزی رسم کرد و یا با گوشی تعامل داشت.

بخش های کناری نمایشگر سری گوشی های اج سامسونگ مفید هستند، زیرا می توانند شامل آیکون ها و کلید های میانبر باشند که از صفحه نمایش اصلی جدا نگهداری می شود، در نتیجه این آیکون ها و میانبر ها، مزاحم شما نخواهند بود. همچنین دسترسی به کنترل تنظیم صدا و پخش موسیقی و فیلم ها را ایجاد می کنند که به طور کلی بسیار مفید است.

با این حال اگر گوشی اج بعدی سامسونگ بتواند از اس پن، پشتیبانی کند، ممکن است میزان و نوع استفاده از این بخش از گوشی، تغییر کند. با توجه به پتنت جدید سامسونگ که به تازگی کشف شده است، به نظر می رسد که سامسونگ ایده ی ایجاد یک گوشی هوشمند اج را دارد که در آن می توان در کناره های صفحه نمایش با استفاده از یک قلم اس پن، چیزهایی رسم کرد و با گوشی تعامل داشت. این ویژگی به طور معمول به سری گلکسی نوت مربوط می شود.

متاسفانه در حال حاضر معلوم نیست که این ویژگی چه امکاناتی را برای کاربران فراهم می کند، اما ممکن است، این بخش از صفحه نمایش همیشه روشن باشد، به این معنی که کاربران بتوانند یادداشت هایی مانند شماره تلفن یا آدرس را بر روی صفحه نمایش بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی خود و یا راه اندازی یک برنامه، انجام دهند.

همچنین می تواند برای طراحی برنامه ها، ابزارهای طراحی مختلف، مانند یک قلم، قلم مو، مداد و غیره استفاده شود. در هر صورت یک ایده جذاب است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر