;
coinex

گوشی گلکسی A9 آپدیت اندروید 6 مارشمالو را دریافت کرد

گوشی گلکسی A9 آپدیت اندروید 6 مارشمالو را دریافت کرد

همان طور که می دانید گوشی سامسونگ گلکسی A9 تنها در چین عرضه شده است.  به تازگی این گوشی 6 اینچی با فریم فلزی، اندروید 6 مارشمالو را دریافت کرده است. این بروزرسانی برای گوشی های آنلاک عرضه شده است و گوشی های مربوط به برندهای مخابراتی ظرف چند روز آینده این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

به گزارش Sammobile، سامسونگ طی هفته گذشته دو آپدیت اندروید 6.0.1 را برای گوشی گلکسی A9 عرضه کرده است. تاریخ ساخت این دو آپدیت با یکدیگر متفاوت است و به روزرسانی جدید با شماره ساخت A9000ZCU1BPE2 عرضه شده. کاربران گوشی گلکسی A9 باید تا کنون یک نوتیفیکیشن مبنی برای این بروز رسانی دریافت کرده باشند در غیر این صورت می توانند با رفتن به قسمت تنظیمات و About Device وارد Software Update شوند و این آپدیت را دریافت کنند.

کاربران می گویند این آپدیت نسخه استانداد اندروید 6 مارشمالو است که ویژگی های اصلی آن مثل اجازه اجرای برنامه ها، Google Now on Tap و سیستم مدیریت بهینه ساز باتری Doze را شامل می شود.

در نگاه اول این خبر که اندروید 6 مارشمالو برای گوشی گلکسی A9 که تنها در چین عرضه شده است نمی تواند برای شما جذاب باشد. اما گلکسی A9 اولین گوشی سری A سامسونگ است که به اندروید 6 مارشمالو آپدیت شده است. همین امر می تواند نوید بخش این موضوع باشد که دیگر گوشی های سری A سامسونگ از جمله گلکسی A5 و گلکسی A7 که در حال حاضر در کشورمان موجود هستند این آپدیت را به زودی دریافت کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر