;
coinex

گوشی لنوو زوک زد 2 31 می معرفی خواهد شد

کمپانی لنوو، دعوت نامه های رویداد معرفی گوشی لنوو زوک زد 2 را ارسال کرده است؛  31 می، روز برگزاری این رویداد خواهد بود.

کمپانی لنوو، دعوت نامه های رویداد معرفی گوشی لنوو زوک زد 2 را ارسال کرده است؛  31 می، روز برگزاری این رویداد خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی عرضه ی جهانی این محصول به نرسیده است.

اطلاعات خاصی از این گوشی منتشر نشده است؛ با این حال می دانیم که لنوو زوک زد 2 ، نسخه ی کوچکتر مدل لنوو زوک زد 2 پرو خواهد بود که ماه گذشته راه اندازی شد. مدیر عامل زوک، اخیرا تصاویر رندرهای این گوشی را منتشر کرد؛ همچنین مشخص شد که این گوشی از سیستم روی تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ بهره خواهد برد، این همان سیستمی است که در سامسونگ گلکسی اس 7 استفاده می شود.

به نظر می رسد که گوشی لنوو زوک زد 2 نیز همانند زوک زد 2 پرو از پردازنده ی کوالکوم اسنپ دراگون 820 بهره می برد؛ این بدان معنی است که دو مدل پردازنده در این گوشی تعبیه شده است. ناگفته نماند که گوشی زوک زد 2 پرو نیز در دو مدل معرفی شد؛ نسخه ی رم 4 گیگابایتی با حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی و نسخه ی رم 6 گیگابایتی آن با حافظه ی 128 گیگابایتی همراه است.

سیستم عامل گوشی لنوو زوک زد 2 پرو، اندروید 6 مارشمالو و ZUI 2.0 است؛ با اینحال به نظر می رسد که سیستم عامل ثانویه ی آن در برخی بازار ها، Cyanogen OS باشد. این دستگاه از نمایشگر 5.2 اینچ تمام اچ دی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل، سوپر آمولد 2.5 D خمیده، پردازنده ی اسنپ دراگون 820 با قدرت پردازش 2.15 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 برخوردار است.

این گوشی به دوربین 13 مگاپیکسلی با سنسور ایزوسل، فوکوس خودکار تشخیص فاز یا PDAF، اندازه ی پیکسل 1.34um، دیافراگم f/1.8، ماژول فلاش ال ای دی دوگانه، و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/0.2، اندازه پیکسل 1.4um، مجهز شده است. گوشی زوک زد 2 پرو به اتصال شبکه ی 4G LTE، بلوتوث v4.2، GPS، یو اس بی 3.1 نوع سی، باتری 3100 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع کوالکوم 3.0 مجهز شده است. گوشی لنوو زوک زد 2 پرو از سنسور ضربان قلب و سنسور اثر انگشت با تکنولوژی U Touch 2.0 نیز برخوردار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر