;
coinex

گوشی نوبیا زد 11 مکس ، 7 ژوئن راه اندازی می شود

کمپانی چینی ZTE، خبر راه اندازی گوشی نوبیا زد 11 مکس در 7 ژوئن را تایید کرد.

کمپانی چینی ZTE، خبر راه اندازی گوشی نوبیا زد 11 مکس در 7 ژوئن را تایید کرد.

این شرکت، خبر تایید را در وبسایت چینی ویبو منتشر کرده است؛ علاوه بر این، در تیزر تبلیغاتی آن مشخص شد که کریستیانو رونالدو نیز در این رویداد حضور خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر، اطلاعات دیگری درباره ی این گوشی منتشر نشده است.

قبل از رویداد راه اندازی گوشی نوبیا زد 11 مکس در 7 ژوئن، این دستگاه از لیست Tenna عبور کرد. در این لیست، نام گوشی هوشمند نوبیا NX523J به چشم می خورد که به نظر می رسد همان گوشی نوبیا زد 11 مکس باشد. دستگاه نامبرده در لیست، از ویژگی هایی مانند نمایشگر تمام اچ دی 6 اینچ، اسنپ دراگون 652، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ی داخلی، اندروید 5.1 لالی پاپ، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، سنور اثر انگشت، اتصال 4G LTE و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

آخرین گوشی کمپانی زد تی ای، گوشی نوبیا زد 11 مینی بود که ماه گذشته راه اندازی شد و در چین به فروش می رسید. به ادعای کمپانی زد تی ای، گوشی نوبیا زد 11 مینی به “سیستم عکاسی حرفه ای گوشی های موبایل” مجهز شده است؛ این سیستم با نام NeoVision 5.8 شناخته می شود. از دیگر ویژگی های گوشی نوبیا زد 11 مینی می توان به دوربین اصلی 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0، لنز 6P، فوکوس خودکار، فلاش ال ای دی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل اشاره کرد. پشت گوشی نوبیا زد 11 مینی به اسکنر اثر انگشت مجهز شده که به جز باز کردن قفل گوشی، قابلیت های دیگری نیز دارد. این گوشی به اتصال VoLTE نیز مجهز شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر