;
coinex

ال جی جی فلکس ۳ در نمایشگاه IFA رونمایی می شود

ال جی جی فلکس ۳ در نمایشگاه IFA رونمایی می شود.

ال جی جی فلکس ۳ در نمایشگاه IFA رونمایی می شود.

سال گذشته اخباری شنیدیم راجع به این موضوع که نسل سوم از دستگاه های خمیده ی ال جی، ال جی جی فلکس ۳ (LG GFlex 3) در ماه مارس آینده رونمایی خواهد شد. اما ماه مارس گذشت و هیچ خبری از این مدل ال جی نشد. هم اکنون بعد از گذشت ۱۱ ماه بعد از شنیدن این خبر، صحبت هایی در ارتباط با این گوشی به گوش رسیده است. از آنجایی که این اخبار از منبع موثقی شنیده نشده، آن را به عنوان شایعه ای با احتمال وقوع کم از ما بپذیرید.

آخرین صحبت هایی که راجع به این دستگاه شده از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی خبر می دهند. این دستگاه از یک پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می برد. رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه ی داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای قسمت عقب این دستگاه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای گرفتن عکس های سلفی و استفاده در ویدئو چت در قسمت جلوی این دستگاه تعبیه شده است.

با توجه به این شایعات، ال جی جی فلکس ۳ دارای طراحی ماژولاری مشابه ال جی جی ۵ خواهد بود. این دستگاه احتمالا در نمایشگاه IFA 2016 که در تاریخ ۲ سپتامبر تا ۷ سپتامبردر برلین  برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی کواد اچ دی خبر می دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر