;
coinex

توسعه نسل بعدی نمایشگر سامسونگ به طور ویژه برای وی آر در نظر گرفته شده است

سامسونگ در حال توسعه نسل بعدی نمایشگرهای ۵.۵ اینچی 4K است که به طور ویژه برای وی آر طراحی می شوند.

سامسونگ در حال توسعه نسل بعدی نمایشگرهای ۵.۵ اینچی 4K است که به طور ویژه برای وی آر طراحی می شوند.

اوایل هفته ی گذشته، سامسونگ در کنفزانس دیسپلی ویک (Display Week) در سان فرانسیسکو از یک نمونه ی اولیه از نمایشگر ۵.۵ اینچی 4K رونمایی کرد.

این نمایشگر کوچک با رزولوشن بالا دارای وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی و تراکم پیکسل ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ است. جهت یادآوری و مقایسه باید بگوییم که آکیولس ریفت و اچ تی سی وایو هر دو در حال حاضر دارای رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی هستند.

شایعات از نمایشگر 4K دستگاه گلکسی نوت آینده ی سامسونگ خبر می دهند، اما از آنجایی که این نمایشگر هنوز به عنوان یک نمونه ی اولیه است پس خیلی بعید به نظر می رسد که در دستگاه گلکسی نوت آینده به کار گرفته شود. در واقع این شایعه از آنجا نشات می گیرد که نوت ۵ یک نمایشگر ۵.۷ اینچی داشته بنابراین بعید است که سامسونگ این نمایشگر را در دستگاه بعدی نوت خود کاهش دهد.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ برای چه دستگاهی و همچنین چه زمانی از این نمایشگر ها بهره می برد اما همکاری این سازنده ی کره ای با آکیولس ممکن است به این معنی باشد که ما احتمالا اولین استفاده ی آن را در عمل در هدست های آینده ی John Carmack and co خواهیم دید.

Will Mason که فرصت مشاهده ی این نمایشگر جدید سامسونگ را داشته می گوید: “این نمایشگر به خودی خود بسیار مجلل، درخشان با کنتراست و رنگ عالی بود.”

صفحه نمایش های با وضوح بالا تنها تکنولوژی وی آری نیست که سامسونگ در حال کار بر روی آن است. در کنفرانس دیسپلی ویک سان فرانسیسکو، این کمپانی همچنین از تکنولوژی جدیدی به نام  “بیو بلو” (“Bio Blue”) هم رونمایی کرد که با هدف کاهش نور آبی مضر ساطع شده از صفحه نمایش ارائه می شود. سامسونگ ادعا می کند که این تکنولوژی جدید سطح نور آبی ساطع شده از صفحه نمایش آمولد فعلی را از ۳۲ درصد به ۶ درصد کاهش می دهد.

همانطور که گفتیم هنوز مشخص نیست چه زمانی و بر روی چه دستگاهی شاهد این نمایشگر سامسونگ خواهیم بود. به محض دریافت اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان می گذاریم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر