;
coinex

نسخه محدود هواوی میت ۸ با امضای بازیکن محبوب فوتبال منتشر شد

نسخه محدود هواوی میت ۸ با امضای بازیکن محبوب فوتبال منتشر شد

از آنجایی که سازندگان گوشی های هوشمند چینی در حال گسترش نام و برند خود به بازارهای بین المللی هستند اغلب سعی می کنند از نام های بزرگی برای ترویج نام تجاری خود بهره ببرند. اینبار ما شاهد این موضوع هستیم که هواوی از امضای بازیکن محبوب تیم بارسلونا، لیونل مسی به عنوان سفیر نام تجاری جهانی خود بهره برده است. همچنین به تازگی شنیدیم که نوبیا همین حرکت را با امضای رقیب لیونل مسی، رونالدو انجام داده است. این دو بازیکن مطرح فوتبال نه تنها در اروپا بلکه در سراسر جهان محبوبیت دارند و بدین ترتیب امضای آنها بر روی این گوشی ها می تواند به جهش بزرگ و شناخته شدن این شرکت ها کمک شایانی نماید.

هم اکنون که مسی سفیر هواوی است، این شرکت  نسخه ی محدود از مدل میت ۸ (Mate 8) با امضای مسی را منتشر کرده است. این نسخه ی سفارشی، امضای این بازیکن را در قسمت پشت این دستگاه به نمایش می گذارد. بقیه ی ویژگی های این دستگاه مشابه همان مدل معمولی این دستگاه است.

هواوی تنها ۵۰۰۰ مدل از این نسخه ی محدود منتشر کرده است که هریک از آنها دارای شماره ی خاصی در قسمت پشت این گوشی هستند. بنابراین هریک از مدل های این نسخه ی محدود شماره ای به نمایش می گذارد که از No. 0000 شروع می شود و به No. 5000 ختم می شود. این دستگاه نسخه ی پرچمدار میت ۸ را به نمایش می گذارد و با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه می شود.

این گوشی حدود ۶۷۰ دلار قیمت گذاری شده است و گفته می شود که این نسخه ی محدود در چین به فروش می رسد.

به منظور یادآوری به مشخصات این دستگاه می پردازیم: گوشی هواوی میت ۸ با صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن 1080p ارائه می شود و از پردازنده ای خود این شرکت، کیرین ۹۵۰ با هشت هسته بهره می برد. در قسمت پشت این دستگاه شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه تثبیت کننده ی تصویر نوری هستیم در حالیکه در قسمت جلو از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به نمایش می گذارد و در قسمت پشت این دستگاه یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. میت ۸ با اندورید ۶ مارشمالو با رابط کاربری EMUI عرضه می شود.

نسخه محدود هواوی میت ۸ با امضای بازیکن محبوب فوتبال منتشر شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر