;
coinex

کسب درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی بر روی فیسبوک

کسب درآمد از طریق ویدئوی تبلیغاتی بر روی فیسبوک

بنا به گزارش های اخیر، فیسبوک برای تست تبلیغات ویدئویی “با قابلیت خرید” در ماه آینده آماده است. با استفاده از این تبلیغات هرکسی که از یک ویدئوی تبلیغاتی لذت برده و تحت تاثیر آن قرار گرفته می تواند بر روی این تبلیغ تپ کند و اطلاعات بیشتری راجع به آن محصول دریافت کند و مجددا با تپ کردن بر روی آن می تواند محصول را خریداری نماید. در واقع با دومین تپی که یک کاربر بر روی این ویدئوی تبلیغاتی می کند از آن خارج شده و به وب سایتی که تولید کننده ی محصول برای فروش گذاشته می رود.

این مدل تبلیغاتی شبیه به ویدئوهای تبلیغاتی که درابتدای بسیاری از ویدئویهای موجود بر روی یوتیوب قرار می گیرد، می باشد. در واقع در یوتیوب با تپ کردن بر روی لینکی که زیر ویدئو قرار دارد، اطلاعات بیشتر راجع به محصولی که تبلیغ می شود قرار می گیرد.

ویژگی مفیدی که گفته می شود فیسبوک در حال کار بر روی آن است، روشی ست که به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات مربوط به یک محصولی که به آن علاقمندند را ذخیره کنند و زمانی که باز هم خواستند آنها را مشاهده نمایند به آنها دسترسی داشته باشند.

فیسبوک با ساده کردن سفارش یک محصول از یک تبلیغات ویدئویی در تلاش است که تبلیغ کنندگان را به خود جذب کند و به جای اینکه صرفا یک نام تجاری را ترویج و تبلیغ کنند بتوانند روشی برای فروش و درامدزایی از طریق آنها را هم داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر