;
coinex

مشخصات رسمی دستبند تناسب اندام گیر فیت 2 سامسونگ

 دستبند تناسب اندام گیر فیت 2 سامسونگ از سری گجت های پوشیدنی است که سامسونگ نمونه های اولیه از آن را در سال 2014 تولید و روانه ی بازار کرده است.

دستبند تناسب اندام گیر فیت 2 سامسونگ از سری گجت های پوشیدنی است که سامسونگ نمونه های اولیه از آن را در سال 2014 تولید و روانه ی بازار کرده است. این محصول به خوبی ارائه شد و اکنون زمانی است که سامسونگ قصد دارد یک مدل به روز شده از آن را عرضه کند. اولین بار یک ماه پیش، تصاویری از دستبند گیر فیت 2 سامسونگ فاش شد و پس از آن چندیدن رندر از این گجت پوشیدنی دیدیم. امروز، به طور انحصاری می توان مشخصات کامل و رسمی آن را بررسی کرد.

دستبند تناسب اندام گیر فیت 2 مجهز به یک نمایشگر خمیده ی سوپر آمولد  1.55 اینچی با رزولوشن 216 در 432 است، همچنین قدرت پردازشی خود را به واسطه ی پردازنده ی دو هسته ای با سرعت 1 گیگاهرتز سامسونگ تامین می کند، دارای 512 مگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه ی داخلی است. این دستبند گواهینامه ی IP68  را نیز دریافت کرده است. برای کسانی که در مورد ارزش صدور این گواهی نامه اطلاعی ندارند باید بگوییم که، IP68 تضمین می کند که دستگاه را می توان در بیش از 1.5 متر آب به مدت نیم ساعت، غوطه ور کرد، در این حالت دستبند گیر فیت 2 در هنگام شنا نیز می تواند در دست کاربر باشد.  یک باتری 2000 کیلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است و با پلت فرم تایزن 2.3 کار می کند.  علاوه بر سنسور GPS و GLONASS سنسور شمارنده ی ضربان قلب، ژیروسکوپ، فشار سنج، و شتاب سنج نیز دارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری و یا زمان در دسترس بودن دستبند تناسب اندام گیر فیت 2 وجود ندارد ولی انتظار می رود که سامسونگ آن را در ماه دیگر عرضه کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر