;
coinex

گوشی ال جی استایلوس ۲ پلاس به صورت رسمی معرفی شد

گوشی ال جی استایلوس ۲ پلاس به صورت رسمی معرفی شد

ال جی به تازگی از یک گوشی هوشمند بزرگ با پلتفرم اندروید ۶ مارشمالو که با نام استایلوس ۲ پلاس (LG Stylus 2 Plus) شناخته شده رونمایی کرد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه مدل ارتقا یافته از دستگاه ال جی استایلوس ۲ (LG Stylus 2) است که چندی پیش در ایالات متحده منتشر شد و قیمت آن هم اکنون زیر ۲۰۰ دلار است.

ال جی استایلوس ۲ پلاس از نظر ظاهری خیلی شبیه به مدل استایلوس ۲ است چرا که همان ابعاد و وزن را به نمایش می گذارد. این گوشی هم مانند استایلوس ۲ دارای ابعاد ۷.۴×۷۹.۶×۱۵۵ میلی متری و وزن ۱۴۵ گرمی ست. با این حال این دستگاه جدید با قابلیت های بهبود یافته ی فراوانی همراه می شود. به طور مثال نمایشگر ۵.۷ اینچی این دستگاه با رزولوشن 1080p ارائه می شود این در حالی ست که مدل معمولی استایلوس ۲ دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن 720p عرضه شد. پردازنده ی این دستگاه ۸ هسته ای ست و دارای سرعت ۱.۴ گیگاهرتز می باشد ولی نام آن هنوز مشخص نشده است. همچنین رم بیشتری برای این دستگاه موجود است (بسته به بازاری که عرضه می شود ۲ یا ۳ گیگابایتی ست). دوربین عقب ال جی استایلوس ۲ پلاس، ۱۶ مگاپیکسلی می باشد و نکته ی قابل توجه دیگری که باید بگوییم این است که یک اسکنر اثر انگشت هم در قسمت عقب این دستگاه تعبیه شده است. این گوشی فضای ذخیره سازی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی (یا ۱۶ گیگابایتی که باز هم به بازاری که عرضه می شود بستگی دارد) و یک باتری قابل تعویض ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد. یک قلم استایلوس هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همه ی این مشخصات ال جی استایلوس ۲ پلاس مربوط به گوشی با شماره مدل LG K535 است که ما در ابتدا فکر می کردیم که ال جی K11 و یا K12 نامگذاری می شود.

ال جی استایلوس ۲ پلاس از همین هفته در تایوان در دسترس قرار می گیرد و در همین ماه ژوئن در بازارهای دیگر از جمله امریکای شمالی و اروپا منتشر خواهد شد. ال جی در ارتباط با قیمت این دستگاه چیزی نگفته است اما به نظر می رسد که قیمت این دستگاه بالاتر از ۳۰۰ دلار نباشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر