;
coinex

گلکسی نوت 5 محبوب ترین موبایل در آمریکا

گلکسی نوت 5 محبوب ترین موبایل در آمریکا

در کشور آمریکا هر ساله نظر سنجی با نام “رضایت سنجی مشتریان آمریکایی” برگزار می شود و بر اساس آن محبوب ترین گوشی های هوشمند از نظر کاربران انتخاب می شود. در آخرین نظر سنجی صورت گرفته در این کشور، گوشی گلکسی نوت 5 سامسونگ توانست با کسب میزان رضایت مندی 86 از 100 به عنوان محبوب ترین موبایل در آمریکا انتخاب شود. شاید خیلی ها انتظار داشتند که یکی از محصولات اپل به عنوان محبوب ترین موبایل انتخاب شود اما یک گوشی اندرویدی این عنوان را نصیب خود کرد.

در این نظرسنجی بعد از گلکسی نوت 5، گوشی آیفون 6 اس پلاس اپل با یک امتیاز کمتر در میزان رضایت مندی در رده دوم قرار گرفت. دیگر پرچمدار سال 2015 اپل یعنی آیفون 6 اس توانست با کسب امتیاز 83 در رده چهارم این نظر سنجی قرار گیرد. جالب اینجاست که گوشی های گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ و گلکسی نوت 4 با کسب امتیاز 84 از 100 توانستند به اتفاق یکدیگر در رده سوم قرار گیرند.

همان طور که از نام گوشی های موجود در این لیست مشخص است، در این نظر سنجی گوشی های پرچمداری که در فصل بهار عرضه شدند (مثل گلکسی اس7 و ال جی جی 5) در نظر گرفته نشده اند.

گفتنی است نتایج این نظر سنجی به معنای برتری مطلق سامسونگ بر اپل نیست. چرا که در نظر سنجی دیگری که با عنوان “قابل اطمینان ترین شرکت” صورت گرفت اپل توانست با امتیاز 81 در رتبه اول جای گیرد و بعد از آن سامسونگ با امتیاز 80 در رتبه دوم قرار گرفت. جالب است در این نظر سنجی بعد از اپل و سامسونگ شرکت موتورولا توانست با کسب امتیاز 77 در جایگاه سوم قرار گیرد. به هر حال نتایج این نظر سنجی ها نشان می دهند که دو غول تولید کننده گوشی هوشمند در آمریکا از میزان رضایت بسیار خوبی برخوردار هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر