;
coinex

گلکسی نوت 7 اج به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

گلکسی نوت 7 اج به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

امروز گزارشی از منابع چینی در رابطه با گوشی “گلکسی نوت 7 اج” شرکت سامسونگ منتشر شد. شاید نام گلکسی نوت 7 اج برای شما کمی تعجب آور باشد و این انتظار داشته باشید که نام پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ گلکسی نوت 6 باشد. اما چندی پیش این شرکت اعلام کرد که بنا به دلایلی نام پرچمدار بعدی اش به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 خواهد بود.

اما گزارش منتشر شده حاکی از این است که گوشی گلکسی نوت 7 اج به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده است که طراحی و توسعه این دوربین توسط بخش الکترومکانیک غول کره ای که با نام SEMCO شناخته می شود، صورت خواهد گرفت. بنابراین پیش بینی می شود که در ساخت این گوشی از سنسور های خود سامسنوگ استفاده شود. البته در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت های این دوربین دوگانه موجود نیست.

به نظر می رسد که سامسونگ در حال آماده شدن برای رقابت با گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شرکت رقیب باشد. گفته می شود که گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز به دوربین دوگانه مجهز خواهند بود. خبر های قبلی حاکی از این بودند که لنز دوم دوربین گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس امکان زوم اپتیکال با کیفیت بالا را فراهم می کند. به نظر می رسد که دوربین دوگانه گلکسی نوت 7 اج ویژگی مشابه ای داشته باشد.

همان طور که می دانید گوشی گلکسی نوت 7 اج (گلکسی نوت 6) قرار است زودتر از آیفون های جدید عرضه شود و این می تواند برگ برنده ای برای سامسونگ در رقابت با اپل باشد. در حال حاضر گوشی های مانند جی 5 ال جی و پی 9 هواوی با چنین ویژگی در بازار موجود هستند.

در مورد دیگر مشخصات گلکسی نوت 7 اج (گلکسی نوت 6) باید گفت که این دستگاه صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. تامین قدرت پردازشی این فبلت نیز توسط اسنپدراگون 823 و یا نسخه ای از سری چیپ ست های اگزینوس سامسونگ صورت خواهد گرفت. به احتمال زیاد این دستگاه به اسکنر عنبیه چشم مجهز خواهد بود. پیش بینی می شود که پرچمدار بعدی سامسونگ به 6 گیگابایت رم پردازشی مجهز باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر