;
coinex

ورژن اسنپدراگون 823 گوشی ZenFone 3 Deluxe به زودی خواهد آمد

گوشی Asus ZenFone 3 Deluxe چند روز پیش توسط شرکت ایسوس معرفی شد. ورژن اصلی این دستگاه با چیپ ست اسنپدراگون 820 عرضه شد. اما طبق گزارشی که امروز منتشر شد ورژن دیگری از این گوشی در فیلیپین و شاید هند با چیپ ست اسنپدراگون 823 عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون 823 همان چیپ ستی است که گفته می شود قرار است در گوشی گلکسی نوت 6 (گلکسی نوت 7) استفاده شود. پردازنده چیپ ست اسنپدراگون 823 با قدرت پردازشی 3.0 گیگاهرتز سریعتر از پردازنده با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز چیپ ست اسنپدراگون 820 است. گفتنی است هر دو چیپ ست تا 8 گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند.

ورژن اسنپدراگون 823 گوشی Asus ZenFone 3 Deluxe در ماه آگوست و در بازار های محدودی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع AMOLED مجهز به گوریلا گلس 4 است و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. صفحه نمایش این دستگاه با تراکم پیکسلی 386 پیکسل بر اینچ کار می کند. 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می هند. این دستگاه همچنین از کارت حافظه Micro SD تا سقف 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی این گوشی23 مگایپکسلی است و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکلسی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ظرفیت باتری این گوشی 3000 میلی آمپر ساعت است و همچنین از تکنولوژی شارژ سریع 3.0 پشتیبانی می کند. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود که واسط کاربری Zen 3.0 بر روی آن اجرا می شود. ZenFone 3 Deluxe همچنین به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است.

این گوشی در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد و قیمت آن 499 دلار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر