;
coinex

معرفی برنامه Noisli برای آرامش و تمرکز

حتما فکر می کنید که سر و صدا ها نمی تواند راه حل مشکلات تمرکزی باشد، ولی برنامه Noisli با ایجاد سر و صدای مناسب حس تمرکز و آرامش را منتقل می کند.

حتما فکر می کنید که سر و صدا ها نمی تواند راه حل مشکلات تمرکزی باشد، ولی برنامه Noisli با ایجاد سر و صدای مناسب حس تمرکز و آرامش را منتقل می کند. اگر در یک دفتر شلوغ کار می کنید و تمرکز کافی برای مطالعه و یا استراحت ندارید، برنامه Noisli می تواند به شما کمک کند.

این برنامه صداهای پس زمینه خاص و رنگ های مناسبی تولید می کند که برای تمرکز روی کار و آرامش گرفتن مناسب است. همچنین صدای محیطی مناسبی برای کمک به استراحت، تمرکز و افزایش بهره وری شما، ایجاد می کند. با صدا هایی که برنامه Noisli ایجاد می کند، صداهای آزار دهنده ی اطراف، حذف می شوند و یک محیط آرامش بخش برای ذهن بوجود می آید. در واقع با یک صدای محو پس زمینه وارد یک جریان مستمر می شوید و ذهن شما به کار می افتد، نحوه ی عملکرد آن بسیار ساده ولی تاثیر گذار است.

برنامه Noisli به صورت آفلاین کار می کند که در واقع برای مکان هایی مثل هواپیما، قطار یا مکان دیگر که فاقد اتصال به اینترنت هستند، نیز مناسب است. شما می توانید از این برنامه و یک جفت هدفون برای استراحت خود استفاده کنید.

علاوه بر این شما می توانید صداهای محیطی مورد علاقه ی خود را با برنامه ی خاصی ترکیب کنید و پس از ذخیره آن را به صداهای قابل پخش برنامه Noisli اضافه کنید، این برنامه امکانی فراهم می کند تا از دیگر برنامه ها صدایی به لیست قابل پخش آن اضافه کنید.

برنامه Noisli برای اندروید و iOS، توسعه یافته است. با پرداخت 199 دلار می توانید آن را در اختیار داشته باشید.

 

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر