;
coinex

گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

شرکت سامسونگ در آغاز سال جاری گوشی های پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را روانه بازار کرد و به واسطه فروش خوب آن ها سود زیادی کرد. اما سامسونگ برای اینکه همچنان بتواند بیشترین فروش گوشی هوشمند را در برابر رقیبان خود داشته باشد به تولید گوشی های میان رده و پایین رده نیز نیاز دارد. سامسونگ رقابت شدیدی با شرکت های چینی در بازار گوشی های پایین رده دارد و در همین راستا به تازگی نسخه جدید گوشی گلکسی جی 3 را معرفی کرد.

نسل جدید گوشی گلگسی جی 3 در چین معرفی شد که این بار نام گلکسی جی 3 پرو را یدک می کشد. این گوشی در دسته محصولات پایین رده قرار دارد و در سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته است. در حال حاضر این گوشی هوشمند از طریق یکی از بزرگترین اپراتور های مخابراتی چین یعنی China Telecom عرضه می شود و به نظر می رسد که در هفته های آینده شاهد عرضه گسترده تر این گوشی باشیم.

گلکسی جی 3 پرو دارای صفحه نمایش 5 اینچی بوده و رزولوشن 720 در 1280 را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت قابل توسعه از طریق کارت حافظه ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست اسنپدراگون 410 و پردازنده گرافیکی آدرنو 306 صورت می گیرد. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم f/2.0 است و دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه اندورید پیش نصب گوشی گلکسی جی 3 پرو اندروید 5.1 لالی پاپ بوده که واسط کاربری مخصوص سامسونگ بر روی آن اجرا می شود.

گوشی گلکسی جی 3 پرو دو سیم کارته بوده و همچنین از فناوری 4G LTE پشتیبانی می کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط باتری با ظرفیت 2650 میلی آمپر ساعت تامین می شود. به طور کلی این گوشی نسبت به نسل قبلی خود که دارای پردازنده ضعیف، 1.5 گیگابایت رم و تنها 8 گیگابایت حافظه داخلی بود پیشرفت های قابل توجهی داشته است. گفتنی است قیمت این دستگاه 150 دلار است.

گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد گوشی گلکسی جی 3 پرو سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر