;
coinex

نخستین گوشی مجهز به تراشه ی اسنپ دراگون 823

شرکت LeEco نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه ی اسنپ دراگون 823 شرکت کوالکوم را در ماه جاری عرضه می کند.

شرکت LeEco نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه ی اسنپ دراگون 823 شرکت کوالکوم را در ماه جاری عرضه می کند.

پردازنده اسنپدراگون 820 کوالکوم در حال حاضر برای تأمین انرژی گوشی هایی مانند سامسونگ  گلکسی اس ٧، اچ تی سی ١٠ و ال جی جی ۵ استفاده می شود. اما در حالی که این تراشه در اکثر گوشی های کاربر پسند دیده می شود، ولی قرار نیست آخرین تراشه ای باشد که از این کمپانی می بینیم، تراشه هایی مانند اسنپ دراگون 825، 828، و 830 نیز بعد از آن تولید شده اند که تا کنون  در هیچکدام از گوشی ها دیده نشده است. البته قبل از این ها انتظار داریم که اسنپ دراگون 823 در دستگاه ها دیده شود. اسنپ دراگون 823 بسیار شبیه  اسنپ دراگون 820 است اما کمی سریع تر از آن عمل می کند. امروز شایعاتی نشان می دهد که اولین گوشی که در آن از تراشه ی اسنپ دراگون 823 استفاده شده در حال عرضه است و احتمالا قبل از شروع ماه بعد در بازار دیده شود.

ظاهرا، شرکت LeEco  گوشی با اسنپ دراگون 823 عرضه خواهد کرد. هیچ گونه اطلاعات دیگری در مورد این گوشی وجود ندارد، فقط اینکه با این پردازنده ی رده بالا کار می کند. LeEco یک نام تجاری است که کاربران گوشی های هوشمند آن، به تازگی در غرب دیده می شوند، البته دیده شده که این شرکت دفتری در سیلیکون ولی راه اندازی کرده است.

در حالی که شرکت LeEco می تواند مدعی باشد که اولین گوشی مجهز به اسنپ دراگون 823 را راه اندازی کرده است ما به تازگی شنیده ایم که یک مدل از ایسوس زنفون 3، به نام ایسوس زنفون دلوکس نیز با اسنپ دراگون 823 همراه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر