;
coinex

به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو کاربران سامسونگ را دچار مشکل کرد

برخی از کاربران گوشی های رده بالا ی سامسونگ پس از به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو ، قادر به باز کردن قفل گوشی خود، نیستند.

برخی از کاربران گوشی های رده بالا ی سامسونگ پس از به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو ، قادر به باز کردن قفل گوشی خود، نیستند.

دیروز، شخصی از کاربران شبکه ی اجتماعی ردیت، گزارش داد که خودش و همسرش بعد از اینکه که دارای گوشی سامسونگ هستند، پس از به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو ، دچار مشکل شدند، پس از آن ها، گزارش های متعدد دیگری شروع شد که از مشکلات دستگاه های دیگر، مانند گلکسی اس 6، گلکسی نوت 5 و گلکسی نوت 4 نشان داشت.

پس از اینکه به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو منتشر شد، برخی از کاربران گزارش دادند که اسکنر اثر انگشت دستگاه های آنها  اثر انگشت آن ها را به رسمیت نمی شناسد و همچنین کلمه عبوری که وارد می کنند نیز پذیرفته نمی شود. از این رو نمی توانند گوشی خود را از حالت قفل خارج کنند، تنها راه حل برای این مشکل در حال حاضر این است که یک حساب کاربری سامسونگ داشته باشند و از طریق وب سایت findmymobile.samsung.com وارد گوشی شوند.

اگرچه این مسئله برای مجموعه ی کوچکی از کاربران سامسونگ، پیش آمده است اما تنها راه مطمئن برای جلوگیری از این اتفاق این است که اگر مایلید به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو را دریافت کنید، بهتر است که تمام گزینه های امنیتی را غیر فعال کرده تا پس از به روز رسانی اندروید 6 مارشمالو به راحتی بتوانید گوشی خود را باز کنید. البته به احتمال زیاد به زودی این مشکل توسط سامسونگ بر طرف می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر