;
coinex

تصاویر جدید از گوشی OnePlus3 منتشر شد

گوشی OnePlus3 بار دیگر و پیش از رونمایی رسمی، مقابل دوربین عکاسان قرا گرفت.

گوشی OnePlus3 بار دیگر و پیش از رونمایی رسمی، مقابل دوربین عکاسان قرا گرفت.

عکس های جدیدی از این گوشی منتشر شده که آن را با نمایشگر آمولد 5.5 اینچی و رزولوشن 1080*1920 نشان می دهد. SoC اسنپ دراگون 820، داخل دستگاه قرار گرفته که همراه با پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 2.15 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، ویژگی های فوق العاده ای به گوشی OnePlus3 بخشیده است. شما می توانید هر کدام از مدل های رم 4 یا 6 گیگابایتی را با یکی از حافظه های 32، 64 یا 128 گیگابایتی خریداری کنید.

دوربین اصلی این دستگاه، 16 مگا پیکسلی بوده و اسنپر مخصوص سلفی و ویدیو چت آن، 8 مگا پیکسل است. اسکنر اثر انگشت گوشی OnePlus3 در دکمه ی هوم دستگاه تعبیه شده و پورت یو اس بی نوع سی آن، در لبه ی پایینی دستگاه قرار دارد. باتری 3450 میلی آمپر ساعتی، این گوشی را همیشه روشن نگه می دارد. سیستم عامل گوشی OnePlus3 ، اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

آخرین خبری که پیرامون این گوشی منتشر شده، از قیمت 305 دلاری در مدل رم 4 گیگابایتی با حافظه ی 32 گیگابایتی خبر می دهد. در صورت صحت این خبر، وان پلاس ویژگی های رده بالای گوشی را با بهترین قیمت عرضه خواهد کرد.

مراسم معرفی گوشی OnePlus3 در 14 ژوئن برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که کمپانی وان پلاس قصد دارد با استفاده از واقعیت مجازی، گوشی جدید خود را معرفی کند؛ و برای اولین بار در تاریخ این عرصه، تماشاگران می توانند از طریق یک فروشگاه واقعیت مجازی نسبت به خرید این گوشی اقدام کنند. علاقه مندان می توانند در حالیکه در ایستگاه فضایی واقعیت مجازی لوپ هستند، این پرچمدار جدید را خریداری کنند. امکان خرید از ساعت 12:30 تا 3 بعد از ظهر وجود دارد؛ بعد از آن، مشتریان دیگر از طریق وب سایت وان پلاس امکان خرید گوشی OnePlus3 را خواهند داشت.

اسکنر اثر انگشت گوشی OnePlus3 در دکمه ی هوم دستگاه تعبیه شده و پورت یو اس بی نوع سی آن، در لبه ی پایینی دستگاه قرار دارد اسکنر اثر انگشت گوشی OnePlus3 در دکمه ی هوم دستگاه تعبیه شده و پورت یو اس بی نوع سی آن، در لبه ی پایینی دستگاه قرار دارد  SoC اسنپ دراگون 820، داخل دستگاه قرار گرفته که همراه با پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 2.15 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، ویژگی های فوق العاده ای به گوشی OnePlus3 بخشیده است  SoC اسنپ دراگون 820، داخل دستگاه قرار گرفته که همراه با پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 2.15 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، ویژگی های فوق العاده ای به گوشی OnePlus3 بخشیده است  SoC اسنپ دراگون 820، داخل دستگاه قرار گرفته که همراه با پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازشی 2.15 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530، ویژگی های فوق العاده ای به گوشی OnePlus3 بخشیده است اسکنر اثر انگشت گوشی OnePlus3 در دکمه ی هوم دستگاه تعبیه شده و پورت یو اس بی نوع سی آن، در لبه ی پایینی دستگاه قرار دارد

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر