;
coinex

تصاویری از عجیب ترین مکان های کره زمین

در ادامه، مجموعه ای از عجیب ترین مکان های کره زمین را مشاهده می کنید که ظاهر آنها بیشتر شبیه به مناطق فرا زمینی بوده و باور زمینی بودن آنها کمی مشکل است.

در ادامه، مجموعه ای از عجیب ترین مکان های کره زمین را مشاهده می کنید که ظاهر آنها بیشتر شبیه به مناطق فرا زمینی بوده و باور زمینی بودن آنها کمی مشکل است.

عجایب طبیعی زیادی روی سیاره ی ما وجود دارند؛ از گرند کانیون گرفته تا کوه اورست، همگی جذاب و دیدنی هستند؛ اما به دلیل شهرت این مناطق، احتمالا تصاویر زیادی از آنها را مشاهده کرده اید.

اما مناطقی وجود دارند که کمتر کسی آنها را می شناسد. در این متن، 17 تصویر از عجیب ترین مکان های کره زمین را مشاهده می کنید که شاید باور واقعی بودن آنها برایتان مشکل باشد؛ با تکرا همراه شوید.

.

جزیره ی سوکوترا که خارج از یمن واقع شده، خانه ی درخت های عجیب و غریب Dragon Blood (درخت خون اژدها) است. در حقیقت، یک سوم از پوشش گیاهی این منطقه در هیچ نقطه ای از کره ی زمین دیده نشده است.

 جزیره ی سوکوترا که خارج از یمن واقع شده، خانه ی درخت های عجیب و غریب Dragon Blood (درخت خون اژدها) است. در حقیقت، یک سوم از پوشش گیاهی این منطقه در هیچ نقطه ای از کره ی زمین دیده نشده است..

اراضی گسترده ی استخر سولفوریک، باعث به وجود آمدن داناکیل دپرشن در اتیوپی شده است. این منطقه، یکی از نا امن ترین مناطق برای حیات بشر به شمار می رود.

اراضی گسترده ی استخر سولفوریک، باعث به وجود آمدن داناکیل دپرشن در اتیوپی شده است. این منطقه، یکی از نا امن ترین مناطق برای حیات بشر به شمار می رود..

در تصویر زیر، کوه های تیانزی با ظاهری شوم را مشاهده می کنید که در چین واقع شده است. این کوه ها در واقع الهام بخش کوه های شناور در فیلم آواتار بوده اند.

در تصویر زیر، کوه های تیانزی با ظاهری شوم را مشاهده می کنید که در چین واقع شده است. این کوه ها در واقع الهام بخش کوه های شناور در فیلم آواتار بوده اند..

گذرگاه ساحلی جاینت (Giant’s Causeway) در ایرلند از 40 هزار ستون سنگی آتشفشانی فوق العاده متقارن تشکیل شده است. این منطقه با ظاهر فرا زمینی، به دنبال فوران باستانی یک آتشفشان به وجود آمده است.

گذرگاه ساحلی جاینت (Giant’s Causeway) در ایرلند از 40 هزار ستون سنگی آتشفشانی فوق العاده متقارن تشکیل شده است. این منطقه با ظاهر فرا زمینی، به دنبال فوران باستانی یک آتشفشان به وجود آمده است..

صحرای دیدولی (Deadvlei) در نامیبیا، از درختان وهم آور شبیه به اسکلت پوشیده شده که با نام درختان اقاقیا شناخته می شوند.

صحرای دیدولی (Deadvlei) در نامیبیا، از درختان وهم آور شبیه به اسکلت پوشیده شده که با نام درختان اقاقیا شناخته می شوند..

کوه های خوش آب و رنگ ژانگی دان شیا در چین از فرسایش 27 میلیون ساله ی ماسه سنگ قرمز به وجود آمده اند.

کوه های خوش آب و رنگ ژانگی دان شیا در چین از فرسایش 27 میلیون ساله ی ماسه سنگ قرمز به وجود آمده اند..

سازه ی ریچات در موریتانی که با عنوان “چشم صحرا” نیز شناخته می شود، یک گنبد 25 مایلی (40 کیلومتر) است که به نظر می رسد به دلیل فرسایش به وجود آمده باشد.

سازه ی ریچات در موریتانی که با عنوان "چشم صحرا" نیز شناخته می شود، یک گنبد 25 مایلی (40 کیلومتر) است که به نظر می رسد به دلیل فرسایش به وجود آمده باشد..

سقف غارهای باستانی ویتومو گلورم در نیوزیلند به لطف هزاران کرم شب تاب، به زیبایی روشن شده است.

 سقف غارهای باستانی ویتومو گلورم در نیوزیلند به لطف هزاران کرم شب تاب، به زیبایی روشن شده است..

ساحل سرخ در چین، تالاب وسیعی است که رنگ متمایز خود را از جلبک دریایی Sueda گرفته است. این جلبک ها در پاییز، سایه ی مخملی قرمز رنگی را ایجاد می کنند.

 ساحل سرخ در چین، تالاب وسیعی است که رنگ متمایز خود را از جلبک دریایی Sueda گرفته است. این جلبک ها در پاییز، سایه ی مخملی قرمز رنگی را ایجاد می کنند..

منطقه ای که در تصویر مشاهده می کنید، به درستی نام دروازه ی جهنم را از آن خود کرده است. عرض این دهانه، 226 پا (68 متر) بوده و در ترکمنستان واقع شده است. فروپاشی یک دکل حفاری در سال 1971، منجر به ایجاد این دهانه شده و از همان سال تا به حال روشن مانده است.

 منطقه ای که در تصویر مشاهده می کنید، به درستی نام دروازه ی جهنم را از آن خود کرده است. عرض این دهانه، 226 پا (68 متر) بوده و در ترکمنستان واقع شده است. فروپاشی یک دکل حفاری در سال 1971، منجر به ایجاد این دهانه شده و از همان سال تا به حال روشن مانده است..

در تصویر زیر، برج شیاطین را مشاهده می کنید که در وایومینگ واقع شده است. یک سازه ی سنگی به طول 1267 پا (386 متر) که دقیقا سایت تریلر “برخورد نزدیک از نوع سوم” بوده است.

 در تصویر زیر، برج شیاطین را مشاهده می کنید که در وایومینگ واقع شده است. یک سازه ی سنگی به طول 1267 پا (386 متر) که دقیقا سایت تریلر "برخورد نزدیک از نوع سوم" بوده است..

صحرای قرمز رنگ وادی روم در اردن که اغلب در فیلم های مربوط به مریخ استفاده می شود؛ برای مثال فیلم جدید “مریخی” در این محل فیلم برداری شده است.

 صحرای قرمز رنگ وادی روم در اردن که اغلب در فیلم های مربوط به مریخ استفاده می شود؛ برای مثال فیلم جدید "مریخی" در این محل فیلم برداری شده است..

غارهای ماربل با ظاهری وهم آور و با رنگ زیبای لاجوردی در شیلی واقع شده است. این غارهای آبی، از سنگ مرمر تشکیل شده و به نظر می رسد که حکاکی شده اند. این منطقه در مرز شیلی و آرژانتین قرار دارد. غارهای ماربل در نتیجه ی فرسایش 6000 ساله موج ها به وجود آمده اند.

 غارهای ماربل با ظاهری وهم آور و با رنگ زیبای لاجوردی در شیلی واقع شده است. این غارهای آبی، از سنگ مرمر تشکیل شده و به نظر می رسد که حکاکی شده اند. این منطقه در مرز شیلی و آرژانتین قرار دارد. غارهای ماربل در نتیجه ی فرسایش 6000 ساله موج ها به وجود آمده اند..

سالار دیونی در بولیوی، 4000 مایل مربع (6437 کیلومتر) وسعت دارد و بزرگترین سطح نمکی جهان به شمار می رود. با بارش باران، سطح آن به یک آینه ی وسیع تبدیل می شود.

سالار دیونی در بولیوی، 4000 مایل مربع (6437 کیلومتر) وسعت دارد و بزرگترین سطح نمکی جهان به شمار می رود. با بارش باران، سطح آن به یک آینه ی وسیع تبدیل می شود..

غار کریستال ها در مکزیک و در عمق 980 پایی (298 متر) زیر زمین قرار دارد. این منطقه، بزرگترین منبع کریستال در دنیاست. میانگین دمای این ناحیه، 136 درجه ی فارنهایت (57.7 درجه ی سلسیوس) است.

غار کریستال ها در مکزیک و در عمق 980 پایی (298 متر) زیر زمین قرار دارد. این منطقه، بزرگترین منبع کریستال در دنیاست. میانگین دمای این ناحیه، 136 درجه ی فارنهایت (57.7 درجه ی سلسیوس) است..

آنتلوپ کنیون آریزونا یک دره ی عمیق و باریک ماسه سنگ با شمایل سورئال است که در طول میلیون ها سال، توسط سیل و طوفان پر سرعت به وجود آمده است.

آنتلوپ کنیون آریزونا یک دره ی عمیق و باریک ماسه سنگ با شمایل سورئال است که در طول میلیون ها سال، توسط سیل و طوفان پر سرعت به وجود آمده است..

تپه های شکلاتی در فیلیپین، تپه های سنگی پوشیده از چمن هستند که در فصول خشک، قهوه ای می شوند. به همین دلیل نام تپه های شکلاتی برای آنها برگزیده شده است.

 تپه های شکلاتی در فیلیپین، تپه های سنگی پوشیده از چمن هستند که در فصول خشک، قهوه ای می شوند. به همین دلیل نام تپه های شکلاتی برای آنها برگزیده شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: thisisinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام   خیلی عالی بود,  ممنونم

    پاسخ