;
coinex

پشتیبانی از تصاویر گیف در اپلیکیشن واتساپ

 تصاویر گیف به زودی در اپلیکیشن واتساپ اجرا می شوند.

تصاویر گیف به زودی در اپلیکیشن واتساپ اجرا می شوند.

تصاویر گیف به بهترین روش گفتگو در فضای اینترنت تبدیل می شوند. اموجی ها نفوذ ناپذیرند، پیام های صوتی برای تازه کارهاست و متن ها خسته کننده هستند. بنابراین، تصاویر گیف به راحتی منظور را می رسانند. به نظر می رسد که واتساپ از این مساله با خبر است؛ بنابراین، به نظر می رسد باید منتظر آپگریدی باشیم که تصاویر گیف را به صورت اتوماتیک به نمایش می گذارد و کاربر می تواند از آنها در گفت و گو های خود استفاده کند.

این خبر توسط حساب کاربری @WABetaInfo در توییتر منتشر شده است. این حساب، تغییرات آپدیت بتای اپلیکیشن واتساپ را دنبال می کند. بنا بر این گزارش، نسخه ی 2.16.7.1 واتساپ، تصاویر گیف لینک ها را در مکالمه ها گنجانده و به صورت اتوماتیک آنها را به اجرا می گذارد. با اینحال، به نظر می رسد که این کار تنها از طریق لینک های گیف امکان پذیر است. شما نمی توانید تصاویر گیف را مستقیما از دستگاه خود به اشتراک بگذارید، چرا که اجرا نخواهند شد. علاوه بر این، شما می توانید تصاویر گیف را به یک عکس ساده تبدیل کنید.

این آپگرید، به خوبی کیبورد Gboard در iOS نیست؛ کاربر با این کیبورد می تواند تصاویر گیف را جستجو کند و یا اینکه یک تصویر گیف ادغام شده را در اختیار داشته باشد. به این ترتیب باید به دنبال راه دیگری در خارج از اپلیکیشن واتساپ باشید تا گیف مورد نظر خود را پیدا کنید. به محض اینکه بتوانید لینک گیف مورد نظر را پیدا کنید، اپلیکیشن واتساپ آن را در مکالمه ی شما اجرا می کند.

هنوز مشخص نیست که این آپدیت چه زمانی منتشر خواهد شد؛ اما اگر نسخه ی بتای آن در حال اجرا باشد، زمان زیادی تا انتشار نهایی آن باقی نمانده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر