;
coinex

هدست VR One Plus توسط شرکت Zeiss معرفی شد

هدست VR One Plus توسط شرکت Zeiss معرفی شد

شرکت آلمانی Carl Zeiss به تازگی هدست واقعیت مجازی جدید سازگار با پلتفرم Daydream گوگل معرفی کرد. این شرکت هدستی با نام VR One Plusرا تولید کرده است که در واقع ورژن جدید هدست VR One که در ژانویه گذشته معرفی شده بود، به شمار می آید. هدست VR One اساساً شباهت زیادی به Google Cardboard داشت؛ هدست VR One Plus نیز از چنین ویژگی برخوردار است و علاوه بر آن از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل به صورت کامل پشتیبانی می کند.

هدست Zeiss VR One Plus از لحاظ طراحی و دیگر مشخصات فنی با بهبود های خوبی مواجه شده است و تمامی این تغییرات در راستای پشتیبانی هر چه بهتر پلتفرم daydream گوگل صورت گرفته است. هدست VR One Plus می تواند با طیف وسیع تری از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش 4.7 تا 5.5 اینچ کار کند.

یکی دیگر از ویژگی های این هدست مجازی، امکان اتصال آن با پهباد Inspire شرکت DJI است. با این وسیله می توان تصاویر واقعیت مجازی ثبت شده توسط پهباد را به صورت زنده از طریق هدست تماشا کرد. به لطف همکاری با شرکت Dacuda که در زمینه اسکن سه بعدی فعالیت دارد این هدست مجهز به فناوری room-scale است و می تواند در این زمینه با هدست HTC Vive رقابت کند. هدست Zeiss VR One Plus در ماه آگوست و به قیمت 129 دلار عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر