;
coinex

گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد

گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد

شرکت چینی شیائومی در سال جاری محصولات متعددی را روانه بازار کرد که از جمله آنها می توان به گوشی های هوشمند و گجت های جدید اشاره کرد. شیائومی در سال جاری گوشی های شیائومی می 5، می مکس، ردمی 3، ردمی نوت 3 و ردمی 3 اس را روانه بازار کرد و در بازار گجت ها نیز محصولاتی مانند دستبند سلامتی می بند 2 و پهباد Mi Drone را عرضه کرد. این شرکت در راستای عرضه محصولات جدید روز گذشته نیز گوشی هوشمند Remi 3X را معرفی کرد.

این گوشی شباهت های بسیاری به ردمی 3 اس دارد اما تفاوت هایی را نیز با آن دارد. گوشی Redmi 3X صفحه نمایش 5 اینچی دارد و رزولوشن 720p را ارائه می دهد. 2 گیگابایت حافظه رم پردازشی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل توسعه تا سقف 128 گیگابایت ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی گوشی Redmi 3X توسط چیپ ست اسنپدراگون 403 و پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 505 تامین می شود. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی است و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. تامین انرژی این دستگاه توسط باتری غیر قابل تعویض 4100 میلی آمپر ساعتی صورت می گیرد. Remdi 3X همچنین به سنسور اثر انگشت مجهز است که این سنسور در قسمت پشت گوشی قرار گرفته است.

این گوشی ابعاد 139.7 در 69.7 در 8.5 میلی متر دارد و وزن آن 146 گرم خواهد بود که نسبت به Remdi 3S کمی سنگین تر است. جنس بدنه گوشی جدید شیائومی فلز خواهد بود سه دکمه خازنی در پایین صفحه نمایش قرار گرفته است. Redmi 3X در رنگ های نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد و قیمتی معادل 136 دلار دارد.

گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد گوشی Redmi 3X شیائومی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر