;
coinex

فروش خوب پی 9 سهم بازار هواوی را به 8.5 درصد رساند

فروش خوب پی 9 سهم بازار هواوی را به 8.5 درصد رساند

شرکت هواوی به تازگی اعلام کرد که فروش گوشی های هوشمند این شرکت در سال جاری رشدی 64 درصدی داشته است. هواوی همچنین گفت که طی شش هفته گذشته گوشی های هواوی پی 9 و پی 9 پلاس فروش 2.6 میلیونی را برای این شرکت رقم زده است و این میزان فروش سبب شده تا جایگاه هواوی در رده سوم پر فروش ترین کمپانی های گوشی هوشمند تثبیت شده و سهم بازار هوای به 8.5 درصد برسد.

هواوی می گوید که گوشی های پی 9 و پی 9 پلاس در کشور های چین، فرانسه، فنلاند و بریتانیا با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و توسط مشتریان زیادی خریداری شده. با این وجود شرکت هواوی با توجه به وجود شمار زیادی از تولید کنندگان چینی گوشی هوشمند همانند اپو، شیائومی و لنوو در عرضه محصولات پرچمدار و سطح بالا با مشکلاتی مواجه است.

گوشی پی 9 در ماه آوریل معرفی شد و به دلیل مجهز بودن به دوربین دوگانه از همان موقع در کانون توجهات قرار گرفت. دوربین این گوشی توسط شرکت آلمانی Leica تولید شد. در مورد دیگر مشخصات این گوشی باید گفت که پی 9 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست Kirin 955 تامین می شود و از دیگر ویژگی های این گوشی باید به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. مجموعه ای از این ویژگی ها در کنار هم گوشی پی 9 را به یک گوشی سطح بالا تبدیل کرده که با استقبال خوب کاربران مواجه شده است.

هواوی در راستای عرضه محوصلات متعدد، قصد دارد تا در پاییز امسال گوشی هوشمند سازگار با پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل عرضه کند. این گوشی بعد از نکسوس 6P گوگل، نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که از Daydream پشتیبانی خواهد کرد و هواوی قصد دارد تا پیش از اینکه شرکت هایی نظیر سامسونگ و ال جی  و ایسوس و … به این عرصه وارد شوند گوشی هوشمند مطابق با Daydream را روانه بازار کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر