;
coinex

اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ توسط کمپانی Patron ساخته می شود

ساخت اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ توسط کمپانی Patron

اخباری که راجع به گوشی گلکسی نوت ۷ به گوش می رسد حاکی از آن است که تامین حجم کامل ماژول های بیومتریک و دوربین عنبیه چشم مورد استفاده برای این فبلت از سوی سازنده ی تکنولوژی تصویربرداری کره ای به نام پاترون (Patron) تامین می شود.

این موضوع نشانه ی اطمینان بخش دیگری ست که نوت ۷ با اسکنر عنبیه چشم عرضه خواهد شد؛ این گوشی که در ابتدا قرار بود نوت ۶ نامگذاری شود احتمالا اوایل ماه آگوست رونمایی می شود. پیش از این گزارش، اسکرین شاتی از نوت ۷ به بیرون درز کرده بود که نشان از جایگزینی اسکنر عنبیه چشم با احراز هویت اثر انگشت داشت اما این موضوع همچنان مبهم باقی مانده بود.

با وجود اینکه پرچمدار نوت بعدی اولین دستگاه سامسونگ نیست که با سنسور تشخیص عنبیه چشم همراه می شود اما سامسونگ می خواهد که این گوشی را به عنوان اولین گوشی رده بالا به همراه این قابلیت عرضه کند. سامسونگ این اسکنر عنبیه را برای اولین بار در گلکسی تب آیریس (Galaxy Tab Iris) که برای استفاده در ساختار دولتی کشور  هند طراحی شده بود به کار برده بود. در یک رویداد مطبوعاتی مرتبط با این موضوع، سامسونگ گفته است این “تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم پیشرفته” به کاربران امکان احراز هویت بیومتریک بدون دردسر را می دهد.

جدا از موضوع مربوط به احراز هویت، انتظار می رود که گوشی گلکسی نوت ۷ با نمایشگری ۵.۸ اینچی آمولد و با رزولوشن کواد اچ دی و با نسل اخیر تراشه کوالکام و یا سامسونگ عرضه شود. احتمالا این گوشی که به عنوان پرچمدار بعدی این کمپانی در نیمه ی دوم سال در دسترس قرار می گیرد، با رم ۶ گیگابایتی و تنظیمات دوربین دوگانه همراه شود. گفته می شود که دو دوربین در قسمت عقب این دستگاه تعبیه شده است.

ساخت اسکنر عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ توسط کمپانی Patron

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر