;
coinex

تبلت ZenPad Z8 ایسوس رونمایی شد

یکی از بزرگ ترین اپراتورهای ایالات متحده، Verizon، به مشتریان خود تبلت جدیدی را پیشنهاد می‎دهد و آن، تبلت ZenPad Z8 ایسوس است که اوایل این ماه نیز تصاویری از آن فاش شد.

تبلت ZenPad Z8 دارای یک صفحه‎ی نمایش 7.9 اینچیIPS  و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است. از جنبه های سخت افزاری این تبلت نیز می توان به یک تراشه شش هسته ای اسنپدراگون 650 با یک پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 510 اشاره کرد که قدرت پردازشی و گرافیکی این تبلت را فراهم می کنند. این تبلت دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که توسط یک کارت حافظه خارجی نیز می توان آن را ارتقا داد. اگر بخواهیم این تبلت را از لحاظ دوربین بررسی کنیم باید گفت که درست همانند اکثر تبلت ها، از دوربین قدرتمندی بهره مند نبوده و تنها از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده می کند.

تبلت ZenPad Z8 دارای یک صفحه‎ی نمایش 7.9 اینچیIPS و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است. از جنبه های سخت افزاری این تبلت نیز می توان به یک تراشه شش هسته ای اسنپدراگون 650 با یک پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 510 اشاره کرد که قدرت پردازشی و گرافیکی این تبلت را فراهم می کنند. این تبلت دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که توسط یک کارت حافظه خارجی نیز می توان آن را ارتقا داد. اگر بخواهیم این تبلت را از لحاظ دوربین بررسی کنیم باید گفت که درست همانند اکثر تبلت ها، از دوربین قدرتمندی بهره مند نبوده و تنها از یک سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده می کند.

از جمله ویژگی های دیگر این تبلت می توان به اسپیکرهای دوگانه در جلو با پشتیبانی از تکنولوژی DTS-HD اشاره کرد که باعث خواهد شد تجربه صوتی فوق العاده ای برای کاربران رقم بخورد. همچنین می توان به ویژگی هایی از جمله وجود یک پورت USB از نوع C، پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، وای‎فای a/c  و بلوتوث اشاره کرد. وزن این تبلت نیز 320 گرم است. با توجه به مشخصات رسمی منتشر شده از این تبلت، باتری تبلت زنپد زد 8 می تواند تا 13 ساعت دوام آورد.

تبلت زنپد زد 8 ایسوس از 23 ژوئن (3 تیر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر