;
coinex

مشخصات گوشی Moto X 2016 در بنچمارک GFXBench فاش شد

مشخصات گوشی Moto X 2016 در بنچمارک GFXBench فاش شد

هفته پیش موتورولا از سری گوشی های جدید Moto Z خود رونمایی شد و متعاقب آن پیش بینی می شد که تولید سری گوشی های Moto X این شرکت متوقف خواهد شد. اما موتورولا بلافاصله اعلام کرده که سری گوشی های Moto X به حیات خود ادامه خواهند داد. در همین راستا به تازگی مشخصات فنی یک گوشی از موتورولا با شماره مده XT1662 در بنچمارک GFXBench فاش شد که گفته می شود این شماره مدل متعلق به گوشی Moto X 2016 باشد. به نظر می رسد که این گوشی با نمونه قبلی خود تفاوت های زیادی داشته باشد.

طبق اعلام GFXBench گوشی موتورولا XT1662 دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست MT6755 مدیاتک و پردازنده 8 هسته ای با فرکانس کاری 2.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-T860 تامین می شود. 3 گیگابایت رم پردازشی و حافظه داخلی 32 گیگابایت ساختار حافظه گوشی با شماره مدل XT1662 را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود.

مشخصات این گوشی جدید با سری قبل موتو ایکس با نمایشگر های 5.5 اینچ و 5.7 اینچ تفاوت های بسیاری دارد. از جمله این تفاوت ها می توان گفت که مدل های قبلی دارای رزولوشن کواد اچ دی بودند و تمامی گوشی های نسل قبلی به پردازنده های اسنپدارگون مجهز بودند.

اگر طبق ادعای موتورولا سری Moto X هنوز نمرده باشد در آینده نزدیک باید منتظر محصولات جدید این خانواده و شایعات مرتبط با آن باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر