;
coinex

گوشی Oppo A37 با مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه رونمایی شد

گوشی Oppo A37 با مشخصات ارزشمند و قیمت مقرون به صرفه معرفی شدتعداد گوشی های رده پایین سری A کمپانی اوپو گسترش یافته است، گوشی Oppo A37 با مشخصات ارزشمند و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد. اوپو اعلام کرده است که Oppo A37 حدودا 199 دلار قیمت خواهد داشت. البته قیمت گذاری دقیق آن در بازار گوشی های هوشمند، متفاوت خواهد بود.

گوشی Oppo A37 نمایشگر 5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل دارد. این نمایشگر با شیشه های گرد و لایه ای از گوریلا گلس 4 کورنینگ طراحی شده است. از آنجا که Oppo A37، یک دستگاه رده پایین محسوب می شود، نمی توان نسبت به رزولوشن پایین نمایشگر آن، شکایتی داشت. قلب تپنده ی این گوشی را تراشه ی اسنپ دراگون 410 کوالکوم تشکیل داده است. تراشه ی اسنپ دراگون 410 کوالکوم، یک تراشه ی مبتدی است که در کنار 2 گیگابایت رم برای کارهای اساسی  و پایه ای، مناسب خواهد بود. گوشی Oppo A37 همچنین با 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، همراه است که کاربران در صورت لزوم می توانند آن را با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، تا 128 گیگابایت ارتقاء دهند. حال که صحبت از درگاه گوشی Oppo A37 شد، باید بگوییم که این گوشی با سه درگاه همراه است که دو تا از آنها برای دو سیمکارت نانوسیم و یک درگاه برای کارت حافظه ی میکرو اس دی، در نظر گرفته شده است.

اوپو در گوشی Oppo A37 بر مهارت های عکاسی تاکید داشته است. سخت افزار تصویربرداری این گوشی متشکل از سنسور 8 مگاپیکسل با بزرگی پیکسل 1.4 میکرومتری و گشادی دیافراگم f/2.2 است همچنین یک ماژول 5 مگاپیکسلی با گشادی دیافراگم f/2.4 برای عکاسی سلفی دارد. این سخت افزار دوربین برای یک گوشی رده پایین، بسیار مناسب و معقول به نظر می رسد.

توان سخت افزار کم انرژی گوشی Oopo A37 با باتری 2630 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. همچنین از نقطه نظر نرم افزار، متاسفانه Oopo A37 با اندروید 5.1 لالی پاپ با رابط کاربری اختصاصی ColorOS 3.0 اوپو همراه خواهد بود. ما دوست داشتیم که این گوشی جدید با اندروید 6 مارشمالو به صورت پیش فرض همراه باشد.

گوشی Oopo A37  در حال حاضر به قیمت 215 دلار برای فروش در دسترس است. همچنین اوپو اعلام کرده که تا چند هفته ی آینده بازارهای فروش آن گسترش خواهد یافت.

 گوشی Oppo A37  گوشی Oppo A37  گوشی Oppo A37

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر