;
coinex

قیمت و تاریخ انتشار گوشی هوشمند هوآوی آنر 8

قیمت و تاریخ انتشار گوشی هوشمند هوآی آنر 8

مدتی است که شنیده می شود به زودی شاهد گوشی جدیدی از آنر خواهیم بود که از قرار معلوم هوآوی آنر 8 نامیده می شود. اساسا این گوشی، نسخه ی کوچک شده ای از آنر V8 است، همچنین با همان قابلیت دوربین اصلی دوگانه ی هوآوی، همان سخت افزار رده میانی بکار رفته در آنر V8، نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی (آنر V8 نمایشگر 5.7 اینچی داشت) تجهیز خواهد شد.

گزارش جدیدی قیمت و تاریخ انتشار این گوشی را نشان می دهد، از قرار معلوم برای چهار مدل مختلف آنر 8 قیمت گذاری متفاوتی ارائه شده است. علاوه بر این، با توجه به شایعات، این اطلاعات به طور رسمی از سوی آنر و شرکت مادر آن، هوآوی در تاریخ 25 ام ماه ژوئن(دو روز دیگر) تائید خواهد شد.

از نقطه نظر سخت افزاری، انتظار می رود که آنر 8 با نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، پردازنده ی کیرین 950 یا 955 هوآوی، 4 گیگابایت رم و پورت USB نوع C همراه باشد.

گفته می شود که این گوشی  5 ام جولای معرفی می شود و برای خرید مشتریان در تاریخ 12ام جولای در بازار دردسترس قرار می گیرد. کانفیگ های مختلف آن در 4 ردیف قیمتی ظاهر خواهد شد، ارزان ترین مدل 304 دلار با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و فاقد تراشه ی NFC خواهد بود، مدل بعدی با همین مقدار فضای ذخیره سازی و قابلیت NFC به قیمت 334 دلار عرضه می شود، علاوه بر این مدلی که فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی دارد، 380 دلار و مدلی که با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی همراه است، 425 دلار قیمت خواهد داشت.

به نظر می رسد که هوآوی هر ماه یک گوشی جدید عرضه می کند. اکنون آخرین شایعات نشان می دهد که هوآوی آنر 8 ، یک پرچمدار میان رده از این کمپانی حدودا یک هفته ی دیگر معرفی و چند روز پس از آن برای خرید عرضه خواهد شد. این اولین بار است که مشخصات و تاریخ انتشار هوآوی آنر 8 را می بینیم. گفته می شود که آنر 8 زیباترین گوشی این کمپانی خوهد بود. البته نمی توان با اطمینان گفت که بسیار زیباست ولی در هر صورت با طراحی شیشه در دو طرف گوشی و یک بدنه ی فلزی و باریک، همراه است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر