;
coinex

افزودن دکمه ترجمه به اینستاگرام از ماه آینده

افزودن دکمه ترجمه به اینستاگرام از ماه آینده

امروز اینستاگرام اعلام کرد که “در ماه آینده” یک دکمه ی ترجمه به این اپلیکیشن اضافه می کند که پروفایل ها و پست هایی که به زبان های دیگر نوشته می شوند را بتوانید ترجمه کنید. در این اطلاعیه مشخص نشده که کامنت های شخصی یک پست هم از این قابلیت پشتیبانی می کنند یا خیر.

اینستاگرام در طول چند سال اخیر، رشد فوق العاده ای داشته و به تازگی اعلام کرد که که تعداد کاربران این اپلیکیشن به بیش از نیم میلیارد رسیده است و نکته ی جالب تر این است که از میان این ۵۰۰ میلیون حساب ثبت شده، ۳۰۰ میلیون آنها روزانه از اینستاگرام استفاده می کنند.

همزمان با رشد این اپلیکیشن، تیم توسعه به آهستگی و به صورت ثابت قدم، برخی از قابلیت های جدیدی را ایجاد کردند و اخیرا هم تغییرات ظاهری چشمگیری مانند حذف طرح لوگوی اسکیومورفیک و اتخاذ یک لوگوی مدرن تر و ساده تر بوده است.

فیسبوک که در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را خریداری کرد بدون شک نقش مهمی در اضافه کردن این قابلیت ترجمه به این شبکه ی اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر داشته است.

خود فیسبوک این قابلیت را از سال ۲۰۱۱ داشته و این قابلیت ترجمه توسط بینگ مایکروسافت طراحی شده است و به احتمال زیاد ابزارهای ترجمه اینستاگرام هم توسط همین بینگ طراحی شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر