;
coinex

دوچرخه الکتریکی هوشمند شیائومی معرفی شد

دوچرخه تاشوی الکتریکی هوشمند شیائومی معرفی شد

همانطور که روز گذشته گزارش دادیم، دوچرخه هوشمند شیائومی امروز معرفی شد. دستگاه هوشمند جدیدی که به نسبت به دوچرخه های الکتریکی موجود بسیار متفاوت عمل می کند. این دوچرخه تاشو است و هنگامی که تا شود، سایز آن نصف حجم حالت معمولی خواهد شد. دوچرخه ی هوشمند شیائومی به یک موتور قدرتمند مجهز شده است که راندن آن را آسان می کند.

همچنین در رنگ های مختلف عرضه می شود. پروسه ی تا شدن آن نیز بسیار ساده و کاربر پسند است، با این قابلیت به راحتی می توان آن را در صندوق عقب ماشین جای داد. اگرچه این دوچرخه الکتریکی است ولی باتری پنهان تعبیه شده در آن، به طراحی زیبای ظاهری این دوچرخه لطمه ای نزده است.

این دوچرخه تاشو است و هنگامی که تا شود، سایز آن نصف حجم حالت معمولی خواهد شد. این دوچرخه تاشو است و هنگامی که تا شود، سایز آن نصف حجم حالت معمولی خواهد شد. دوچرخه ی هوشمند شیائومی به تکنولوژی های مختلفی تجهیز شده است که با اطمینان می توان گفت قدرت کافی را برای روان راندن آن فراهم می کند. هر زمانی که کاربر این دوچرخه را می راند، سیستم هوشمند شیائومی میزان قدرت کاربر را می سنجد و مقدار انرژی مورد نیاز برای استفاده ی آسان و روان از موتور الکرتیکی را به صورت طبیعی مشخص می کند.

این دستگاه هوشمند با موتور پرقدرت و پر سرعت 250W/36V همراه است، بنابراین برای استفاده از آن در شیب تند، نگرانی وجود ندارد. همچنین یک باتری 18650 میلی آمپر ساعتی پاناسونیک دارد که تا مسافت 45 کیلومتر دوام خواهد داشت، البته برای این میزان باید با سرعت 20 کیلومتر در ساعت راند.

علاوه بر این، دوچرخه ی الکتریکی شیائومی، به یک کامپیوتر قابل حمل مسافرتی نیز مجهز است که امکان نشان دادن سرعت، انرژی باقی ماده و مسافت پیموده شده را به صورت بلادرنگ فراهم می کند. این دوچرخه با سیستم Shimano 3-shift تنظیم شده است که دوچرخه سواری را به راحت ترین شکل برای کاربر مهیا می کند. همچنین گواهی دینامیکی و سیستمی خودروی اروپا را از آن خود کرده است که سیستم ایمنی و قابلیت اطمینان آن را نشان می دهد.

دوچرخه ی تاشوی الکتریکی هوشمند شیائومی به قیمت 455 دلار از امروز برای فروش در دسترس خواهد بود.

دوچرخه هوشمند شیائومی در رنگ های مختلف عرضه می شود. دوچرخه هوشمند شیائومی در رنگ های مختلف عرضه می شود. دوچرخه هوشمند شیائومی در رنگ های مختلف عرضه می شود. دوچرخه هوشمند شیائومی در رنگ های مختلف عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر