;
coinex

گلکسی نوت 7 به رنگ آبی و با 64 گیگابایت حافظه عرضه می شود

گلکسی نوت 7 به رنگ آبی و با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود

مدتی پیش شایعه شده بود که نام فبلت گلکسی نوت بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 7 خواهد بود. این شایعه طی گزارشی که اخیراً منتشر شد، تایید گشت و بالاخره مشخص شد که نام پرچمدار جدید سامسونگ به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 خواهد بود. همچنین گفته می شود که این محصول جدید دارای تکنولوژی تشخیص عنبیه چشم است. حالا نیز اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده که به شرح آن می پردازیم.
مطابق توئیتی که توسط فاش کننده معروف اطلاعات یعنی ایوان بلاس منتشر شد گوشی گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی بوده و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. پنل بکار گرفته شده در صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED است. میزان حافظه ذخیره سازی این دستگاه 64 گیگابایت خواهد بود همچنین گوشی از درگاه کارت حافظه نیز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی است و از قابلیت تشخیص فاز پیکسلی دوگانه و فوکوس خودکار برخوردار است. همچنین دوربین جلوی این گوشی 5 مگاپیکسلی خواهد بود و گفته می شود که این دستگاه دارای گواهینامه IP68 بوده پس بنابراین گلگسی نوت 7 ضد آب و ضد گرد غبار است. ایوان بلاس همچنین در تویئت خود عنوان کرد که گوشی گلکسی نوت 7 در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه خواهد شد.

انتظار می رود تا سامسونگ در تاریخ 2 آگوست 2016 گوشی گلکسی نوت 7 خود را به صورت رسمی معرفی کند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، پیش بینی می شود که گلکسی نوت 7 دارای پورت USB نوع C باشد و امکانات جدید مرتبط به S Note و یک اپلیکیشن مشابه BlackBerry Hub به آن اضافه شود. در هر صورت با توجه به زمان باقی مانده تا معرفی گلکسی نوت 7 امکان تغییرات در هر یک از مشخصات این گوشی وجود دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    پس چرا نوت ۶ نیومده؟؟

    پاسخ

    دوست عزیز گلکسی نوت 7 در اصل همان نوت 6 است اما به دلیل اینکه سامسونگ ادعا کرده که تغییرات زیادی رو نسبت به نسخه قبلی (نوت 5) در این گوشی شاهد هستیم، گفت که این گوشی با برند نوت 7 عرضه خواهد شد. علاوه بر اون سامسونگ خیلی دوست داره که پرچمدارانش در هر سال با یک شماره خطاب بشن یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج و گلکسی نوت 7 (به جای گلکسی نوت 6)، بنابراین لازم بود که یک سال این پرش از یک شماره رو انجام بده.

    پاسخ